Η Ελένη Αλεξοπούλου είναι μία από τις διασημότερες χορεύτριες μπαλέτου στη Νέα Υόρκη, κυρίως στη δεκαετία του ’90. Ο παγκοσμίου φήμης χορογράφος George Balanchine την.... έπεισε να συμμετάσχει στην εταιρεία του, το Μπαλέτο της Νέας Υόρκης, όπου η Αλεξοπούλου είχε μια διακεκριμένη καριέρα σαν Πρώτη Χορεύτρια, ερμηνεύοντας μια μεγάλη γκάμα ρόλων. Έχει επίσης ερμηνεύσει αρκετούς τηλεοπτικούς και κινηματογραφικούς ρόλους, και έχει διατελέσει εκπρόσωπος του Workout Book του Μπαλέτου της Νέας Υόρκης. Το 2001 τιμήθηκε με το υψηλού κύρους βραβείο Jerome Robbins για την καριέρα της στο χορό.
Με ελληνική καταγωγή και μιλώντας άπταιστα ελληνικά, η Αλεξοπούλου ξεκίνησε το χορό στο Σικάγο στην ηλικία των 6 ετών. Στην ηλικία των 14 ετών ξεκίνησε με δασκάλα την Maria Tallchief, πρώην Πρώτη Χορεύτρια του Μπαλέτου της Νέας Υόρκης. Το 1977 πήγε στη Νέα Υόρκη για να σπουδάσει στο School of American Ballet με υποτροφία, και έκανε την πρακτική της αργότερα την ίδια χρονιά. Έγινε μέλος του συνόλου του μπαλέτου το 1978. Προβιβάστηκε σε σολίστ το 1984, και έγινε Πρώτη Χορεύτρια το 1989. Η καριέρα της έλαβε τέλος το 2002, όταν και διάλεξε να γίνει μητέρα, αποκτώντας δύο παιδιά, και μάλιστα δίδυμα.
«Ευλογημένη με μια φυσική λάμψη που γεμίζει τη σκηνή, η καριέρα της Ελένης Αλεξοπούλου στο χορό της στο Μπαλέτο της Νέας Υόρκης γεννά αντιθέσεις. Όταν είναι υποτονική, εκπέμπει μια ακαταμάχητη αίσθηση μυστηρίου. Όταν είναι δραματική, κινείται με τόλμη, σχεδόν με θράσος, ξεχειλίζοντας πάθος είτε με χιούμορ είτε με αισθησιασμό», λένε για αυτή οι New York Times σε ένα άρθρο που της αφιέρωσαν (21 Μαΐου 2002)*. Παρ” ότι την ανακάλυψαν νωρίς (τα μακρυά της πόδια ήταν χαρακτηριστικά), η κομψή γραμμή της και η άψογη τεχνική της, δεν της έδωσαν την ταχύτατη εξέλιξη μιας παραμυθένιας καριέρας. Σταδιακά εξελίχθηκε και θριάμβευσε (κυρίως τη δεκαετία του ’90) σαν υψηλού επιπέδου χορεύτρια. Ο Jerome Robbins τη βοήθησε να αναγεννηθεί σαν δραματική χορεύτρια όταν προκάλεσε αίσθηση ερμηνεύοντας την Ανίτα στο “West Side Story Suite”. Ήταν έντονα αστεία αλλά και σέξι στο ρόλο αυτό, όπως ήταν και στο ρόλο της μπουρλέσκ χορεύτριας στο “Slaughter on 10th Avenue” του Balanchine.
Το ρεπερτόριο της είναι πλουσιότατο, αλλά μπορούμε να ξεχωρίσουμε μερικές από τις πιο σημαντικές ερμηνείες της κυρίως υπό την καθοδήγηση των Balanchine και Robbin: Balanchine’s, The Nutcracker, Balanchine’s The Four Temeraments, Balanchine’s Prodigal Son, Balanchine’s A Midsummer Night’s Dream, Balanchine’s Jewels (“Emeralds”), Balanchine’s Apollo, Balanchine’s Agon, Balanchine’s Western Symphony, Balanchine’s Stravinsky Violin Concero Balanchine’s Tchaikovsky Suite No. 3, Balanchine’s Serenade, Martins” The Waltz Project (Original role), Martins” Ecstatic Orange (Original role), Robbins” Glass Pieces (Original role)
Robbins” The Four Seasons, Robbins” In the Night, Robbins” Moves, Dove’s Red Angels, and Lubovitch’s Rhapsody in Blue.
Μετά την καριέρα στο χορό, η Ελένη Αλεξοπούλου Γουόρικ, είναι συνεταίρος χρηματομεσίτης στο κομμάτι της ακίνητης περιουσίας της εταιρείας Sotheby, με ειδίκευση στην πώληση και αγορά σε πολυτελείς οικίες. Όχι μόνο έχει πελατολόγιο με αγοραστές και πωλητές σε όλες τις περιοχές του Μανχάταν, αλλά είναι εξίσου δραστήρια στο επαγγελματικό κομμάτι και εκτός Μανχάταν. Μια τέτοια συνεργασία της απέφερε το ρεκόρ υψηλότερης πώλησης για μια μονοκατοικία στο Bronxville της Νέας Υόρκης. Με μεγάλη επιμονή κατάφερε να διακριθεί, με την εταιρεία NRT να την περιλαμβάνει στη λίστα των κορυφαίων πωλητών. Έχει επίσης παρουσιαστεί στο περιοδικό Avenue στην κατηγορία Γυναίκες Πρωτοπόροι στο Real Estate.