Ο Άλκης Γιαννακάς αποφεύγει συστηματικά κάθε είδους δημοσιότητα, δεν δίνει ποτέ συνεντεύξεις ούτε ...
φωτογραφίζεται στις σπάνιες κοσμικές εμφανίσεις που κάνει.
φωτογραφίζεται στις σπάνιες κοσμικές εμφανίσεις που κάνει.
Ο Άλκης Γιαννακάς ήταν ένας από τους ζεν πρεμιέ του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Καθιερώθηκε στα κινηματογραφικά δρώμενα με τον εμβληματικό του ρόλο στην ταινία «Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη».
Σύμφωνα με εκμυστηρεύσεις ανθρώπων του περιβάλλοντός του στην espresso, ο Αλκης Γιαννακάς, ο οποίος μένει κοντά στην πλατεία Αμερικής, βρίσκεται καθημερινά στο Σπίτι του Ηθοποιού, όπου τα πρωινά πίνει το καφεδάκι του και βοηθάει την πρόεδρο του ιδρύματος Αννα Φόνσου να φέρει εις πέρας το σπουδαίο έργο που επιτελείται εκεί. Ο ίδιος, άλλωστε, υπήρξε και ένας εκ των πρώτων υποστηρικτών του ιδρύματος.
Η εξαφάνιση του παλαίμαχου πρωταγωνιστή του ελληνικού κινηματογράφου από την κοσμική ζωή της Αθήνας παρατηρείται τη δεκαετία του '80, όταν οι κινηματογραφικές εταιρίες δεν έχουν πλέον θέση για τα αστέρια των περασμένων δεκαετιών στις παραγωγές τους, ενώ οι ταινίες που γυρίζονται τη συγκεκριμένη περίοδο δεν είναι του βεληνεκούς της χρυσής δεκαετίας του '60. Ετσι, ο ίδιος αποφασίζει να φύγει οριστικά από το επάγγελμα και να ζήσει με ιδίους πόρους, θέλοντας να κρατήσει το όνομά του ψηλά στη συνείδηση του κοινού που τον λάτρεψε.
Για τον Άλκη Γιαννακά, η σεξοβόμβα της δεκαετίας του '60 Γκιζέλα Ντάλι (η οποία υπήρξε σύντροφός του για μεγάλο χρονικό διάστημα) είχε πει: «Ήταν ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωής μου. Ήταν ο ωραιότερος και πιο περιζήτητος άνδρας και ήταν δικός μου. Ζήσαμε μια σχέση πάθους». Οι δυο τους πρωταγωνίστησαν στην ταινία «Ο Παρθένος».