Featured Posts

παρασκηνια

Δελτία τύπου, ανακοινώσεις, ενημέρωση για την δουλειά σου;
Στείλε μας εδώ : prothselida@gmail.com

Μας Αρεσουν

25 Δεκ 2014

Οι ταινίες της εβδομάδας: Χριστούγεννα με την Κίντμαν ως Γκρέις Κέλι, αλλά και... με θρίλερ [κριτική και τρέιλερ]

Χριστούγεννα με την πριγκιπική λάμψη της Νικολ Κίτνμαν, αλλά κωμωδίες όπως του Αστερίξ και του Μπεν Στίλερ προτείνουν οι...
 αιθουσάρχες αυτή τη γιορτινή εβδομάδα. Ένα θρίλερ σε στυλ Λίαμ Νίσσον και το κύκνειο άσμα του Μεγάλου Αλαιν Ρενέ συμπληρώνουν τις πλούσιες κινηματογραφικές επιλογές του τελευταίου επταημέρου του 2014.


ΓΚΡΕΪΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΚΟ/ΓΑΛΛΙΑ 2014


Σκηνοθεσία : Ολιβιέ Νταάν

Παίζουν: Νικόλ Κίντμαν, Τιμ Ροθ.




ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

Ένα γυαλιστερό μελόδραμα χωρίς περιττές καλλιτεχνικές αναζητήσεις που βλέπει την Νικολ Κίντμαν να υποδύεται την πριγκίπισσα του Μονακό Γκρέις Κέλυ καθώς η υπέρτατη ξανθιά πρωταγωνίστρια του Χίτσκοκ αναλαμβάνει να παίξει μόνιμα και στ αλήθεια το ρόλο της πριγκίπισσας (σε μια αρκετά δύσκολη περίοδο) του μικρού αυτού κρατιδίου – επιχείρηση της οικογένειας Γκριμάλντι. Ουσιαστικά δεν πρόκειται για τη βιογραφία της Γκρέις Κέλι αλλά για ένα κομμάτι της ζωής της, σε μια δύσκολη στιγμή του πριγκιπάτου όπου σκιαγραφούνται η ανθρωπιά, οι φόβοι και οι αδυναμίες της. Το φιλμ επικεντρώνεται στα χρόνια μετά το γάμο της και κυρίως στην εμπλοκή της πριγκίπισσας στη διαμάχη του Πρίγκιπα Ρενιέ ΙΙΙ με τον Πρόεδρο της Γαλλίας Σαρλ ντε Γκωλ και στην προσπάθειά της να εξομαλύνει την πολιτική κρίση που ξεσπά όταν ο Ντε Γκώλ αποφασίζει προσαρτήσει το Μονακό. Με αφορμή αυτή την αναταραχή η Γκρέις δείχνει τη δυναμικότητα και την οξυδέρκεια που χρειάζεται για να σώσει κυριολεκτικά την αυτοτέλεια των Μονεγάσκων. Μια παρέλαση από θλιβερές κοινοτοπίες σαπουνοπερικού βεληνεκούς και μια πλούσια γκάμα από καπέλα, ταγιέρ και κοστούμια εποχής σε βαριά ντεκόρ με πολυελαίους, χαλιά και κηροπήγια που δύσκολα πείθουν κάποιο πεπειραμένο βλέμμα, συνωστίζονται μπροστά μας με υπόκρουση κλασσική όπερα και άλλα παρόμοια. Ίσως και να φταίει το σενάριο, ίσως και η παγωμένη ομορφιά της Κίντμαν, πάντως ποτέ δεν κατορθώνουμε να νοιώσουμε τον χαρακτήρα της Γκρέϊς και να αισθανθούμε την πίεση που την πνίγει καθώς προσπαθεί να επιβιώσει σαν πριγκίπισσα, σα μητέρα που ανατρέφει παιδιά και σαν αμερικάνα που πρέπει να προσαρμοσθεί σε μια συντηρητική χωρίς έρωτα βασιλική αυλή. Την ταινία δεν είδαν με καλό μάτι οι σημερινοί απόγονοι του Ρενιέ του 3ου . Γι αυτό και φρόντισαν να αποστασιοποιηθούν ενοχλημένοι βγάζοντας ανακοινώσεις πως η ταινία περιέχει φανταστικά στοιχεία και δεν έχει σχέση με την πριγκίπισσα Γκρέις. Αν η Πριγκίπισσα ήταν ο μεγαλύτερος ρόλος της πανέμορφης Γκρέις Κέλυ αυτό δεν μπορεί να ειπωθεί και για την Νικόλ Κίντμαν που μάλλον πρόσθεσε ένα ακόμα ρόλο της σειράς (που γρήγορα θα ξεχαστεί) στην μακριά και πολύχρονη καριέρα της. Για την ιστορία να πούμε πως η Γκρέις Κέλυ είχε ένα τραγικό τέλος αφού πέθανε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα μόλις 52 ετών!




ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ: ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΦΑΡΑΩ


Σκηνοθεσία: Σον Λέβι

Παίζουν: Μπεν Στίλερ,Ρόμπιν Ουίλιαμς, Ρικι Τσερβέ, Νταν Στήβενς, Μίκι Ρούνεϊ. Μπεν Κίγκσλεϊ. Ράμι Μάλεκ, Στηβ Κούγκαν.


ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

Αυτό πια με το Μουσείο όπου ζωντανεύουν τα εκθέματα έχει γίνει γλειφιτζούρι της κακιάς ώρας. Ο Μπεν Στίλερ με ένα πρόσωπο «σαν να μη πέρασε μια μέρα» είναι ο διάσημος πια, πλήν φουκαριάρης Λάρυ, φύλακας αυτού του Μουσείου που προσπαθεί για πολλοστή φορά να τιθασεύσει τα εκθέματα που ζωντανεύουν μέσα στη νύχτα. Στη φετινή παραλλαγή του ίδιου θέματος αν κατάλαβα καλά πρέπει να επισκευάσει τάχα μου μια μηχανή (που μοιάζει με πληκτρολόγιο smartphone) που έχει μια αιγυπτιακή κατάρα ώστε τα εκθέματα να μη χάσουν για πάντα τη μαγεία που τα ζωντανεύει τις νύχτες. Παίρνει μερικά εκθέματα - φίλους του σε ένα ταξίδι στο Βρετανικό μουσείο ( διότι εκεί βρίσκεται η λύση) και αρχίζει ένα κυνήγι με το χρόνο ώστε να φύγει η κατάρα απ το πληκτρολόγιο και προλάβουν να μη λήξει για πάντα η μαγεία που τα ζωντανεύει.

Στο δρόμο χάνονται - βρίσκονται και αντιμετωπίζουν νέους ήρωες και περιστατικά όπως τον Ιππότη Λάνσελοτ και μια πανέξυπνη θυρωρό του βρετανικού μουσείου. Όλοι και όλα αντιμετωπίζονται με αστείο τρόπο και πολύ animation που μερικές φορές είναι όντως εξαιρετικά εντυπωσιακό όπως η κίνηση σαν σκυλάκι ενός γιγάντιου τυραννόσαυρου.

Είναι τόσο προ-κατ η ταινία που μοιάζει σαν να γράφτηκε και να γυρίστηκε μαζί με το προηγούμενο φιλμ της σειράς. Η ταινία περνιέται γα κωμωδία και μάλιστα κάποιοι γελούσαν κακαριστά στην προβολή. Προσωπικά πιστεύω πως είναι μια γιγαντιαία προβλέψιμη κατασκευή, βαριά και ασήκωτη που μάλιστα η κάπως θλιμμένη μορφή του Ρόμπιν Ουίλιαμς την κάνει ακόμα πιο λυπητερή μετά την τραγική αυτοκτονία του. Τα πάντα οφείλονται στην ηλεκτρονική επεξεργασία της εικόνας η οποία όντως σε αιχμαλωτίζει μια δυο φορές. Μια οικογενειακή ταινία με αυστηρό παιδικό προσανατολισμό που έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε.





ΑΣΤΕΡΙΞ: Η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ 3D

Asterix: Le Doma;ine des Dieux.

Σκηνοθεσία: Αλεξάντρ Αστιέ, Λουϊ Κλισι.



ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ:

Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι; Καθόλου και μάλιστα ο Καίσαρας αυτή τη φορά έχει μια εξωφρενικά έξυπνη ιδέα για να κατακτήσει τους ανυπότακτους Γαλάτες. Θα τους … πλουτίσει! Πράγματι δεν υπάρχει πιο αποτελεσματικό όπλο για να υποτάξεις ένα λαό από το να τον αφήσεις να πλουτίσει αδικαιολόγητα. Δεν ξέρω αν αυτό σας θυμίζει κάτι…

Τέλος πάντων βρισκόμαστε στο σωτήριο έτος 50 π.Χ. Όλη η Γαλατία βρίσκεται υπό Ρωμαϊκή κατοχή εκτός απ το μικρό χωριό του Αστερίξ. Αυτή τη φορά ο Ιούλιος Καίσαρας, αποφασίζει να λυγίσει τους Γαλάτες χωρίς τις λεγεώνες του. Θα εφαρμόσει πιο σύγχρονες μεθόδους από την βία. Θα προσπαθήσει να αλλοιώσει τα έθιμα και την προσωπικότητά τους. Θα τους κάνει να ζηλέψουν τη λαμπερή ζωή των Ρωμαίων. Για να το πετύχει αυτό, χτίζει ρωμαϊκού τύπου κατοικίες γύρω από το μικρό γαλατικό χωριό, στις οποίες θα κατοικίσουν πλούσιοι Ρωμαίοι πολίτες, έτσι ώστε να μεταφέρουν και τον τρόπο ζωής τους στην περιοχή. Σε λίγο το γαλατικό χωριό θα γεμίσει Ρωμαίους που θα ψωνίζουν ακριβά σουβενίρ και άλλα προϊόντα. Τα χρήματα αρχίζουν σιγά σιγά να διαβρώνουν του Γαλάτες και να σπέρνουν την έχθρα.

Θα καταφέρει ο Αστερίξ να αποτρέψει τα σχέδια του Καίσαρα και να πείσει τους φίλους του να μην ακολουθήσουν τα μοντέρνα ρωμαϊκά ήθη; Αυτή τη φορά η αποστολή είναι δύσκολη γεμάτη παγίδες και δεν λύνεται μόνο με το μαγικό ποτό.

Είναι περιττό να σημειώσουμε πως πρόκειται για μια ταινία που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες μιας και το χιούμορ της αγγίζει νεαρούς από 5 έως 65 χρονών. Παρά δε το γεγονός πως μερικά απ τα τυπικά αστεία πια έχουν αφομοιωθεί σχεδόν μέσα στην κουλτούρα μας όπως η αδυναμία του Οβελίξ να πιεί μαγικό πιοτό εν τούτοις συνεχίζουν να παράγουν την γλυκιά και αφελή ατμόσφαιρα των πρώτων χρόνων που οι ήρωες του καρτούν ζούσαν μόνο μέσα στα εβδομαδιαία περιοδικά. Μπορεί να έχει κυλήσει πολύς καιρός και να μεγαλώσαμε αλλά βλέποντας Αστερίξ πάντα νοιώθουμε την απόλαυση που νιώθαμε μια καλοκαιρινή Κυριακή μεσημέρι με το περιοδικό Αστερίξ στα γόνατα σε μια δροσερή σκιερή αυλή.

Η ταινία προβάλλεται σε 3D και είναι η πρώτη ταινία κινουμένων σχεδίων Αστερίξ που θα προβληθεί με αυτή τη μέθοδο.





ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ/ΘΡΙΛΕΡ 2014



A Walk among the Tombstones

Σκηνοθεσία: Σκότ Φράνκ

Παίζουν : Λίαμ Νίσον, Νταν Στήβενς, Ντέιβιντ Χάρμπορ, Τόμπσον Μπόιντ Χόλμπρουκ,


ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

Άλλοτε πιστευτό κι άλλοτε χοντροκομμένο θρίλερ με τον σπεσιαλίστα πια του είδους Λίαμ Νίσον να υποδύεται έναν παράνομο ιδιωτικό ντεντέκτιβ που προσπαθώντας να βοηθήσει έναν έμπορο ναρκωτικών να διαλευκάνει την απαγωγή της γυναίκας του θα μπλέξει άσχημα. Ο έμπορος έχει πληρώσει τα λύτρα της απαγωγής και παρ όλ’ αυτά εκείνο που παίρνει είναι η γυναίκα του σε μικρά κομμάτια τυλιγμένα σε νάϊλον σακούλες. Τότε αποφασίζει να εκδικηθεί και γι αυτό ζητά την βοήθεια κάποιου απ την αστυνομία που όμως δεν πρέπει να είναι η Αστυνομία. Τον ντεντέκτιβ Ματ Σκάννερ αναλαμβάνει να φέρει σε επαφή, ο αδελφός του εμπόρου που ξέρει τον αστυνόμο απ΄τους ανωνύμους αλκοολικούς του Μπρούκλιν.

Σαν μια παράλληλη ιστορία παρακολουθούμε τη φιλία που αναπτύσσεται ανάμεσα στον πρώην αστυνομικό και σε ένα μαύρο περιθωριακό παιδί που ονειρεύεται να γίνει ντεντέκτιβ. Πιθανώς ο μεγάλος ντεντέκτιβ να βλέπει σ αυτόν και έναν γιο που ποτέ δεν αξιώθηκε να κάνει. Τώρα όλη αυτή η ιστορία με τον μικρό που γίνεται και βοηθός του είναι αρκετά παρατραβηγμένη αλλά κάθε φορά πέφτει εμβόλιμα για να αποφορτίσει το βαρύ και σκοτεινό κλίμα των άγρια μαχαιρωμένων γυναικών.

Ο Ματ Σκάννερ είναι αυτοεξόριστος μοναχικός τύπος με πρόβλημα αλκοολισμού. Αυτό τον κάνει εξαιρετικά ευάλωτο αλλά και επιθετικό πολλές φορές. Στη ταινία κινείται στους πιο παράξενους και σκοτεινούς χώρους της Νέας Υόρκης που είναι γεμάτη με περίεργους χαρακτήρες που ζουν στο χώρο των ναρκωτικών. Εκεί τελικά θα αναμετρηθεί με δυο αδίστακτους σήριαλ κίλλερς. Με την αργή βαθιά και φιλοσοφημένη παρουσία του Νίσον το φιλμ αποκτά έναν ρυθμό σκοτεινό και βαρύ που όμως τον φορτίζει με ενέργεια η εσωτερική ένταση των σκηνών. Όπως στη σκηνή στον περιστερώνα στην ταράτσα ενός σπιτιού όπου αποκαλύπτει αργά και μεθοδικά στο πρόσωπο ενός δευτερεύοντα υπόπτου, την άκρη του νήματος που θα τον οδηγήσει στον πυρήνα των εγκληματιών.

Πρόκειται για μια old school σκληρή ταινία, ένα θρίλερ με ευρήματα και σεναριακές λύσεις που μπορεί να μην είναι πάντα έξυπνα οδηγούν όμως τον πρωταγωνιστή μεθοδικά στη τελική αναμέτρηση με πιο σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης φύσης.

Αν αυτού του είδους οι ταινίες σας αρέσουν, δεν έχετε άλλη επιλογή παρά να τη δείτε. Μια Λιαμ Νίσσον ταινία.





Ο ΕΒΔΟΜΟΣ ΓΙΟΣ 3D/Φαντασίας 2014


The Seventh Son.

Σκηνοθεσία: Σεργκέι Μποντρώφ.

Παίζουν: Τζεφ Μπρίτζες, Tζούλιαν Μουρ, Μπεν Μπαρνς, Αλισια Βικάντερ, Ολίβια Γουίλιαμς


ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

Προφανώς κάποιος πρέπει να πει στον Τζεφ Μπρίτζες πως τα γυρίσματα του True Grit των αδελφών Κοέν έχουν σταματήσει και βρίσκεται στα πλατώ για μια ταινία φαντασίας και το γουέστερν έχει τελειώσει! Ακόμα και το μούσι είναι απ τον ίδιο prop man! Είναι σίγουρο πως αν δείτε κολλητά τις δυο ταινίες (True Grit+Seventh Son) θα καταλάβετε πως ο Μπρίτζες παίζει τον ίδιο ρόλο, το ίδιο μεθυσμένος αλλά με διαφορετικά ρούχα!

Τέλος πάντων εδώ βρισκόμαστε στο Μεσαίωνα. Οι μάγισσες και οι υπερφυσικές δυνάμεις βρίσκονται σε πόλεμο με τους ανθρώπους … Σ ένα βρωμερό καπηλειό βρίσκουμε τον Τζεφ Μπρίτζες πιωμένο να παίζει μπουνιές και να χτυπάει σε στυλ τεκ βο ντό κάποιο φουκαρά που του μπήκε στη μύτη. Αυτό είναι η εισαγωγή στον χαρακτήρα του μεγάλου δάσκαλου Γκρέγκορυ που κάποτε ανήκε στην ελιτ των ιπποτών και τώρα βάζει ένσημα σαν κυνηγός μαγισσών που είναι σχεδόν πάντα μεθυσμένος. Ο δάσκαλος Γκρέγκορυ παλαιότερα έχει φυλακίσει τη πανίσχυρη μάγισσα Μάλκιν (Τζουλιαν Μουρ) με τη βοήθεια του μαθητευομένου του ο οποίος είχε πέσει τελικά θύμα του καθήκοντος στην αναμέτρηση αυτή.

Όμως, η Μητέρα Μάλκιν που εκτός από όμορφη είναι και γάτα, κατορθώνει για άλλη μια φορά να μεταλλαχτεί και να δραπετεύσει. Φυσικά είναι έτοιμη να τον εκδικηθεί και, μαζί με τους καλύτερους των ακολούθων της και να κυριαρχήσει στον κόσμο.

Ο Γκρέγκορι ξέρει πως αργά η γρήγορα πρέπει να την αντιμετωπίσει και να την ξανανικήσει τελειωτικά αυτή τη φορά... Η αναμέτρηση πρέπει να γίνει πριν την επόμενη Blood Moon πανσέληνο, οπότε η Μητέρα Μάλκιν θα είναι πλέον πανίσχυρη. Εδώ ο ιστορικός πρέπει να σημειώσει πως ο Γκρέγκορυ και η Μάλκιν είχαν μια κάποια σχέση τα προηγούμενα χρόνια.

Τώρα όμως έχει λοιπόν πολύ λίγο χρόνο για να εκπαιδεύσει το νέο του μαθητευόμενο, Τομ Γουόρντ (Μπεν Μπάρνς), τον έβδομο γιο ενός έβδομου γιου στα απόκρυφα μυστικά της μαύρης μαγείας προκειμένου να δώσουν ένα τέλος στο σκοτάδι.

Η πίστη και η αφοσίωση του Τομ θα δοκιμαστούν όταν εκείνος ερωτεύεται την πανέμορφη Άλις, η οποία είναι μισή μάγισσα και έχει αποστολή της να τους κατασκοπεύει ώστε να καρφώνει στη Μητέρα Μάλκιν τις κινήσεις τους. Θα κατορθώσει ο Γκρέγκορι να εκπαιδεύσει έγκαιρα τον Τομ και να απαρνηθεί τα αισθήματά του για τη Μητέρα Μάλκιν ώστε να νικήσουν το σκοτάδι;

Η ταινία στηρίζει όλη την 3D γοητεία της στο θεαματικό design της εικόνας που όμως δεν αρκεί για να κρύψει την έλλειψη μαγείας στην καθαυτό υπόθεση, αφήνοντας την ενδιαφέρουσα συγκρουση μάγισσας και κυνηγού να εξαντλείται σε μια φιγουράτη μονομαχία σπέσιαλ εφε. Μάλλον ζητάμε πολλά απ τον Σερκέι Μποντρώφ.




ΑΓΑΠΩΝΤΑΣ, ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ/Γαλλική 2014


Aimer, Boire , et Canter

Σκηνοθεσία: Αλέν Ρενέ

Παίζουν: Αντρέ Ντισολιέ,Σαμπίν Αζεμά, Ιπολίτ Ζιραρντό, Σαντριν Κιμπερλέν. Καρολίν Σιλόλ.


ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

Η τελευταία ταινία του σπουδαίου Γάλλου δημιουργού Αλεν Ρεναί που με την χρήση κομικς και θεατρικών σκηνικών δημιουργεί μια εξαίρετη ατμόσφαιρα μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας.

Στην εξοχή του Γιορκσάιρ η ζωή τριών ζευγαριών αναστατώνεται για λίγους μήνες, λόγω της αινιγματικής συμπεριφοράς του κοινού τους φίλου Τζωρτζ Ράιλι. Όταν ο Δρ. Κόλιν αναφέρει κατά λάθος στη γυναίκα του Κάθριν, ότι ο ασθενής του Τζορτζ Ράιλι έχει μονάχα λίγους μήνες ζωής, δεν γνωρίζει ότι ο Τζορτζ ήταν η πρώτη της αγάπη. Το ζευγάρι θεωρούν καλή ιδέα να πείσουν τον Τζορτζ να συμμετάσχει στο έργο που ανεβάζουν με την ερασιτεχνική τοπική θεατρική τους ομάδα. Κάτι τέτοιο όμως συνεπάγεται έναν ρόλο που περιλαμβάνει ερωτικές σκηνές με την Ταμάρα, σύζυγο του Τζακ, κολλητού φίλου του Κόλιν, πλούσιου επιχειρηματία και άπιστου συζύγου. Από την μεριά του, ο Τζακ προσπαθεί να πείσει τη Μόνικα, γυναίκα του Τζορτζ που τον έχει εγκαταλείψει για έναν αγρότη, τον Σιμεόν, να επιστρέψει στον άνδρα της για να τον υποστηρίξει τους τελευταίους μήνες της ζωής του. Κάπως έτσι ο Τζορτζ ασκεί μια παράδοξη γοητεία στις τρεις γυναίκες, γεγονός που δεν αφήνει αδιάφορους τους συζύγους τους.

Ασφαλώς μια αξιοπρόσεκτη ταινία που καταπιάνεται με τους προβληματισμούς μεσοαστικών ζευγαριών καθώς προσπαθούν να συμβιβαστούν με το προσωπικό τους παρελθόν. Το Aγαπώντας Πίνοντας και Τραγουδώντας παρουσιάστηκε στο διαγωνιστικό τμήμα του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου όπου και κατέκτησε την Αργυρή Άρκτο, βραβείο Alfred Bauer.

Ο τελευταίος Μεγάλος των auter μοϊκανών σκηνοθέτης Αλαίν Ρεναί απεβίωσε σε ηλικία 92 ετών τρείς μήνες μετά την πρεμιέρα αυτής της ταινίας. Υπηρέτησε το σινεμά για πάνω από εξήντα χρόνια με αριστουργήματα όπως το «Πέρσι στο Μαρίνεμπαντ» και το «Χιροσίμα αγάπη μου».





ΒΕΚΑS



Σκηνοθεσία: Καρζαν Καντέρ

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

Μια ιστορία για δυο άστεγα ορφανά αγόρια (Zana, 7) και (Dana, 10) που αγωνίζονται να επιβιώσουν στο Κουρδιστάν του 1990. Στην αρχή της ιστορίας τα δυο αδερφάκια παρακολουθούν λαθραία μερικές σκηνές από την ταινία Superman μέσα από μια τρύπα στον τοίχο του τοπικού σινεμά. Αποφασίζουν ότι θέλουν να πάνε στην Αμερική για να ζήσουν με τον Superman. Όταν θα φτάσουν εκεί, θα τους λύσει τα προβλήματα, θα τους κάνει την ζωή πιο εύκολη αλλά και θα πάρει το αίμα τους πίσω, τιμωρώντας όσους τους φέρθηκαν άσχημα. Για αυτό το σκοπό, ο Zana, ο μικρότερος αδερφός, ετοιμάζει τη λίστα του με όλους αυτούς που θα του ζητήσει να τιμωρήσει. O Dana από την άλλη, πιο προσγειωμένος καταστρώνει ένα πιο δυναμικό σχέδιο για όλα όσα θα χρειαστούν για να φτάσουν στον προορισμό τους: χρήματα, διαβατήρια, μεταφορικό μέσον αλλά και ένα τρόπο να περάσουν τα σύνορα. Δυστυχώς δεν έχουν τίποτα από όλα αυτά. Παρολαυτα, αποφασίζουν να κυνηγήσουν το όνειρό τους.

Η Ενημέρωση στην Ελλάδα και τoν Κόσμο