Μας Αρεσουν

παρασκηνια

Δελτία τύπου, ανακοινώσεις, ενημέρωση για την δουλειά σου;
Στείλε μας εδώ: info@paraskinia.com η prothselida@gmail.com (όχι και στα δύο)

Γράψτε το Email σας και ενημερωθείτε πρώτοι!

13 Φεβ 2018

Συνέντευξη με την Μάγδα Κατσιπάνου που υποδύεται την μητέρα του εθνικού μας ποιητή Δ.Σολωμό στον πολυχώρο Vault



Η Μάγδα Κατσιπάνου φιλοξενείται στα Paraskinia.com και μας μιλάει για την νέα της δουλειά στο πολυχώρο vault ...
όπου υποδύεται την μητέρα του εθνικού μας ποιητή Διονίσιου Σολωμού.





Είναι υπότροφος, μετά από εισαγωγικές εξετάσεις, της σχολής του Θεάτρου των Αλλαγών, αποφοίτησε με άριστα από τον τριετή κύκλο σπουδών. Aπόφοιτος του τμήματος Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος πτυχίου πιάνου και ανωτέρων θεωρητικών. Παρακολούθησε το «International Acting Summer School» στο Giles Foreman Centre for Acting - studio Soho στο Λονδίνο, με τον καταξιωμένο leading acting-coach, Giles Foreman και κύκλους σεμιναρίων με τους Θωμά Μοσχόπουλο, Ηλέκτρα Ελληνικιώτη, Γιάννη Σκουρλέτη, Ρούλα Πατεράκη, Θοδωρή Αμπαζή, Μιχαήλ Μαρμαρινό.

Συμμετοχή σε θεατρικές παραστάσεις: Ηλέκτρα Project, σκην. Περικλής Μοσχολιδάκης, τεχνοχώρος Cartel, Πέντε Ψέμματα στο Φως, σκην. Γ. Στυλιανόπουλος, Θέατρο Επί Κολωνώ, Εγώ γιατρέ μου, σκην. Κ. Κωνσταντόπουλος, Θέατρο Διάχρονο, The Man Who, σκην. Κ. Καραδήμα, Θέατρο Λιθογραφείο Πάτρα, Κόμης Δράκουλας, σκην. Κ. Καραδήμα, Μικρό Θέατρο Αγρινίου, κ.α.

Είναι επίσης ραδιοφωνική παραγωγός στο Street radio με την θεματική εκπομπή για το θέατρο με τίτλο « Περί Σκηνης...και όχι μόνο»


Ακολουθεί η συνέντευξη

1) Πείτε μας κάποια πράγματα για το ρόλο σας, ως μητέρα του εθνικού μας ποιητή, Διονυσίου Σολωμού.


Στην παράστασή μας, Αγγέλικα Νίκλη Σολωμού η Διάφανη, της οποίας το κείμενο και τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Περικλής Μοσχολιδάκης, υποδύομαι τη μητέρα του Διονυσίου Σολωμού, Αγγελική Νίκλη. Με καταγωγή απο τη Μάνη, η Αγγέλικα γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Ζάκυνθο, μέσα σε μια φτωχή, πολυμελή οικογένεια, την οποία οι γονείς της, σε ηλικία 13 χρονών, αναγκάστηκαν να πουλήσουν στον Κόντε Νικόλαο Σαλαμών, όπου και μπήκε στο αρχοντικό του και στη δούλεψή του, με τον τίτλο της '' μαντενούτας''. Η λέξη στα ιταλικά σημαίνει '' κρατημένη - σπιτωμένη'' , ένας θεσμός που στην, υπο βενετική κυριαρχία Ζάκυνθο, επέτρεπε στους πλούσιους αρχόντους της εποχής εκείνης, να έχουν κατ' οίκον ερωμένες, απο φτωχές οικογένειες, με την ανοχή μάλιστα και των νόμιμων συζύγων τους. Από αυτή, την εκτός γάμου σχέση, θα γεννηθούν δυο αγόρια, ο Διονύσιος Σολωμός, εθνικός μας ποιητής και ο Δημήτριος Σολωμός, σημαντικός πολιτικός των Ιονίων Νήσων. Λίγο πριν πεθάνει ο Κόντες Σαλαμών, παντρεύεται την Αγγέλικα και νομιμοποιεί έτσι τα δυο του νόθα αγόρια, που γίνονται κληρονόμοι του τίτλου και της περιουσίας του. Λίγο αργότερα όμως, γεννιέται και ενας τρίτος γιος, ο Γιάννης Λεονταράκης, βγαίνοντας έτσι στην επιφάνεια η παράνομη σχέση της Αγγέλικας με τον αργυραμοιβό Μανώλη Λεονταράκη, τον οποίο και παντεύτηκε μετά το θάνατο του Κόντε, αποκτώντας μαζί του και άλλα τρία παιδιά. Ο Γιάννης όμως, θεωρώντας οτι είναι και αυτός γιος του Νικόλαου Σαλαμών, διεκδικεί, μέσα απο μια δικαστική διαμάχη, τον τίτλο και την περιουσία του Κόντε. Σε αυτή τη Δίκη, που κράτησε σχεδόν 5 χρόνια, χάνει ο Γιάννης και η Αγγέλικα, πληρώνει την απόφασή της να στηρίξει το Γιάννη, χάνοντας κι αυτή για πάντα την αγάπη και τη λατρεία του Διονύσιου, ο οποίος την απαρνήθηκε και την εγκατέλειψε, γι' αυτή της την στάση. Στην παράστασή μας, βλέπουμε την Αγγέλικα, δυο χρόνια μετά το θάνατο του Διονυσίου Σολωμού, να μιλάει για τη ζωή της, για τη φτώχια και την εξαθλίωσή της, για την κακοποίηση του σώματός της, για τα παιδιά της, για τον έρωτά της με το Λεονταράκη, αλλά και για το δημόσιο εξευτελισμό της στο Δικαστήριο. 


2) Πώς προσεγγίσατε τον χαρακτήρα της Αγγελικής Νίκλη, σε μια εποχή τόσο μακρινή και ιδιαίτερα ταραχώδη; 

Η αλήθεια είναι οτι γνώριζα πολύ λίγα πράγματα για τη γυναίκα αυτή. Όταν όμως πήρα στα χέρια μου το κείμενο, τόσο καλογραμμένο, τόσο ζωντανό και αληθινό, είχα αμέσως ένα πρώτο και συνάμα σπουδαίο εργαλείο, για να αναζητήσω και να μάθω πράγματα για τον εθνικό μας ποιητή, αλλά και για τη σχέση του με τη μητέρα του, που δεν μου ήταν γνωστά. Σημαντική όμως αρωγή σε όλο αυτό, διαδραμάτισαν και οι ατελείωτες ώρες συζήτησης, ανάλυσης και έρευνας με τον Περικλή, του οποίου η μόρφωση, η καλλιέργεια, αλλα και ο επαγγελματισμός, με βοήθησαν να ολοκληρώσω τον καμβά της υποκριτικής προσέγγισης και αναζήτησης του ρόλου. Οι δυό μας, στη διάρκεια των προβών, κλάψαμε αλλά και γελάσαμε πολύ το κείμενο, πριν το ζωντανέψουμε στη θεατρική σκηνή. 


3) Πόσο δύσκολο ήταν να ενσαρκώσετε τη μάνα του εθνικού μας ποιητή, με όλη αυτή την πολυτάραχη ζωή, μέσα σε μια κοινωνία τόσο διαφορετική απο τη δική μας;


Δεν σας κρύβω οτι, όταν μου έγινε η πρόταση από τον Περικλή, είπα αμέσως ναι, διότι ο Περικλής, ήταν αρχικά δάσκαλός μου στα τρια χρόνια των σπουδών μου στη δραματική σχολή του Θεάτρου των Αλλαγών, τον οποίο ακολουθούσα πιστά στα μαθήματά του αλλά και σε όλα τα project που δουλέψαμε στα πλαίσια της σχολής και γνώριζα έτσι πολύ καλά τον τρόπο που δουλεύει. Όταν όμως άρχισα να επεξεργάζομαι αυτό που πάω να κάνω, έναν μονόλογο, για μια τέτοια γυναίκα, ως πρώτη μου βασικά επαγγελματική δουλειά - ε, εντάξει, τις σπουδές μου στο θέατρο τις έκανα σε λίγο μεγάλη ηλικία, αλλά '' κάλλιο αργά παρά ποτέ'' - τρόμαξα, αν τελικά θα καταφέρω να ανταπεξέλθω σε όλο αυτό. Όμως εμπιστεύομαι πολύ το ένστικτό μου και ακόμη περισσότερο το σκηνοθέτη μου, ο οποίος, πέρα απο τις γνώσεις του, αλλά και τη μεγάλη του θεατρική εμπειρία, διαθέτει και ένα μοναδικό ''μαγικό ραβδάκι΄΄, με το οποίο καταφέρνει - δεν ξέρω πώς - να δείχουν όλα τόσο απλά και ξεχωριστά μαζί. Σκεφτείτε οτι, όταν πρωτοδιάβασα το κείμενο, που ήταν γραμμένο στη ζακυνθινή διάλεκτο, έχανα πολλά πράγματα και αγωνιούσα, αν θα καταφέρνα τελικά να το υποστηρίξω και να το επικοινωνήσω στον κόσμο. Ύστερα όμως, μέσα απο τη δουλειά μας και την ανάλογη καθοδήγηση στις πρόβες, ως δια μαγείας, όλα πήραν φυσιολογικά το δρόμο τους. Αγάπησα, μίσησα, έκλαψα, γέλασα, λυπήθηκα, πόνεσα αυτή τη γυναίκα και αυτή η γεμάτη συναισθηματική παλέτα, στόχος μου είναι να μεταφερθεί, με κάθε ειλικρίνεια και στον κόσμο. 


4) Σας έχει τύχει να παίξετε σε "κακό" κοινό; Και πως το αντιμετωπίσατε;

Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει κακό κοινό. Απο τη στιγμή που όλος αυτός ο κόσμος, σε τιμάει με την παρουσία του και αφήνει στην άκρη υποχρεώσεις και προβλήματα, για να έρθει να δει τη δουλειά σου, μόνο ο καλύτερος επιθετικός προσδιορισμός του αρμόζει. Η αλήθεια όμως είναι, ότι η στάση του κοινού, σε όλες, ανεξαιρέτως τις παραστάσεις, με έχει εκπλήξει. Επειδή η απεύθυνσή μου είναι πολύ άμεση στον κόσμο, αισθάνομαι κάθε του ανάσα, κάθε του βλέμμα και δεν σας κρύβω οτι η προσήλωση και το ενδιαφέρον του, είναι πολύ έντονα. Ο κόσμος γελάει, κλαίει, συμμετέχει ενεργά, χωρίς να εχει υπάρξει, μέχρι στιγμής, ούτε ένας θεατής που να με εχει φέρει σε δύσκολη θέση, είτε ανοίγοντας το κινητό του, είτε ακόμη και με ενα ράθυμο χασμουρητό και τους ευχαριστώ θερμά, για τη θετική τους ανταπόκριση και την πλήρη επικοινωνία που έχουμε μαζί. 

Σας ευχαριστούμε πολύ και σας ευχόμαστε κάθε επιτυχία


Ακολουθούν η παρουσίαση του έργου 


“Αγγέλικα Νίκλη Σολωμού η Διάφανη”

Παράταση παραστάσεων λόγω επιτυχίας για το μονόλογο “Αγγέλικα Νίκλη Σολωμού η Διάφανη”, σε κείμενο - σκηνοθεσία Περικλή Μοσχολιδάκη με τη Μάγδα Κατσιπάνου στο ρόλο της Αγγέλικας Νίκλης Σολωμού. Στον Πολυχώρο VAULT κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:00 έως την Πέμπτη 29 Μαρτίου.

Ο Γιος μου Διονύσιος Σολωμός είναι ο τρίτος από τους επτά Μονολόγους που παρουσιάστηκαν αυτή τη σεζόν στον Πολυχώρο Vault, με αφορμή το θεατρικό project "Ο Γιος μου...". Επτά σκηνοθέτες ετοιμάζουν επτά παραστάσεις, στηριγμένες πάνω σε επτά βιογραφίες. Επτά μάνες μιλάνε για τους γιους τους. Επτά γυναίκες ηθοποιοί θα παρουσιάσουν επτά μονολόγους απλών γυναικών που μιλάνε για τα παιδιά τους, που εμείς γνωρίσαμε ως άντρες σπουδαίους και διακεκριμένους, που έλαμψαν με την προσωπικότητα, το έργο, την ευφυΐα, το ταλέντο, την τέχνη ή την επιστήμη τους (Μάντζαρος, Συγγρός, Σολωμός, Ψυχάρης, Μέγας Αλέξανδρος, Μακρυγιάννης, Καβάφης). Επτά σημαντικοί άντρες του παρελθόντος που η ζωή και το έργο τους παραμένει ακόμα πηγή έμπνευσης για τους σύγχρονους, μέσα από μια γυναικεία ματιά.

Παράλληλα παρουσιάζεται η παράσταση, “ο Γιος μου Νικόλας Μάντζαρος” της Χρύσας Σπηλιώτη σε σκηνοθεσία Αυγουστίνου Ρεμούνδου με την Χρύσα Σπηλιώτη στο ρόλο της Ρεγγίνας Μάντζαρου, κάθε Σάββατο στις 19:15.


ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Η Αγγέλικα Νίκλη πουλήθηκε σε ηλικία 13 ετών στον Κόντε Νικόλαο Σαλαμών για να γίνει παλλακίδα του – μαντενούτα του και έκανε μαζί του δύο νόθα αγόρια, τον Διονύσιο που αναδείχτηκε Εθνικός ποιητής των Ελλήνων και τον Δημήτριο που έγινε Γερουσιαστής των Ιονίων Νήσων. Λίγο πρίν πεθάνει ο γέρο Κόντες Σαλαμών παντρεύεται τη μαντενούτα του και νομιμοποιεί τα νόθα παιδιά του που γίνονται και βασικοί κληρονόμοι της τεράστιας περιουσίας του. Η σχέση λατρείας του Διονύσιου με τη μητέρα του Αγγέλικα Νίκλη Σολωμού γκρεμίζεται οριστικά όταν ο ετεροθαλής αδελφός του Διονύσιου Ιωάννης Λεονταράκης, γιός της μητέρας του από επόμενο γάμο διεκδικεί μέρος της περιουσίας του Κόντε Σαλαμών και η μητέρα του παίρνει το μέρος του. Την ώρα που η Ελλάδα καίγεται απ’ακρη σ’άκρη με την Επανάσταση του 1821, η Δίκη Σαλαμών συγκλονίζει την Ελλάδα και η Αγγέλικα, θύμα τελικά της αντιδικίας, διασύρεται σε ολόκληρο τον Ελληνισμό καθώς η προσωπική της ζωή συζητιέται παντού και η ίδια Διάφανη από παντού βιώνει τον φοβερό εξευτελισμό, τη φτώχεια και την εγκατάλειψη .


Πόσο επηρέασε τη ζωή και το έργο του Διονυσίου Σολωμού η τραγική μοίρα της μητέρας του;

Πόσο σημερινή και επίκαιρη είναι πάντα η κακοποίηση και ο εξευτελισμός μας γυναίκας;

Πόσο γνωστά μας είναι τα γεγονότα και τα ήθη μιας εποχής που σημάδεψε την ιστορία του τόπου μας;

Μια παράσταση διάλογος ανάμεσα στην Αγγέλικα και τον Διονύσιο, μια παράσταση για μια φωνή και ένα βιολοντσέλο, που παρεμβαίνει και σχολιάζει με τον εξαίσιο ήχο του τα δρώμενα.


Συντελεστές

Κείμενο – Σκηνοθεσία : Περικλής Μοσχολιδάκης

Μουσική : Κωνσταντίνος Χίνης

Σκηνικά/ Κοστούμια: Μάριος Βουτσινάς

Βιολοντσέλλο : Κωνσταντίνος Χίνης

Σχεδιασμός Φωτισμού: Άκης Σαμόλης

Φωνή Διονύσιου Σολωμού : Περικλής Μοσχολιδάκης

Βοηθός σκηνοθέτη: Μάνος Γερωνυμάκης

Trailer: Αντώνης Μίκροβας

Φωτογραφίες : Χριστίνα Φυλακτοπούλου

Αφίσα : Δημήτρης Μητσιάνης

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=Z3o8s6r6Sr8&feature=youtu.be

Παραγωγή: Πολυχώρος Vault



Ερμηνεία: Μάγδα Κατσιπάνου

ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

..."Η παράσταση προσφέρει στο κοινό μεγάλη συγκίνηση, χάρη και στην υπέροχη ερμηνεία της Μάγδας Κατσιπάνου. Εξαιρετική!! Δυναμική, κατατρεγμένη, πονεμένη, απελπισμένη, απολογητική. Μια απολαυστική παράσταση, που συγκινεί αλλά και διδάσκει, λόγοι για τους οποίους οι θεατές καταχειροκρότησαν τους συντελεστές, με επιφωνήματα, καλώντας τους στη σκηνή πολλές φορές, στο τέλος. Θερμά συγχαρητήρια"... Νίκος Μπατσικανής (μέλος Ένωσης Ελλήνων Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών - Θεατρικά Βραβεία Κάρολος Κουν) (Palmografos.com)


..."Εξαιρετικό ήδη από τη σύλληψή του, το θεατρικό πρότζεκτ του VAULT "Ο Γιος μου…" φέρνει στο προσκήνιο τις μητέρες επιφανών ανδρών. Η μητέρα του Διονύσιου Σολωμού με την ψυχωμένη ερμηνεία της Μάγδας Κατσιπάνου και το αριστοτεχνικά γραμμένο -και μάλιστα στο ιδιόλεκτο της εποχής και του τόπου- κείμενο του Περικλή Μοσχολιδάκη αλλά και την εύστοχη σκηνοθεσία του προκαλεί έντονη συγκίνηση"... Πέλα Σουλτάτου (Περιοδικό Φρέαρ)


..."Μια υπέροχη ιστορική παράσταση, προϊόν τεράστιας έρευνας και δοσμένη με ξεχωριστή ζωντάνια, με κομψότητα και τοπικό «χρώμα». Η σκηνοθεσία του Περικλή Μοσχολιδάκη, σε συνδυασμό με το ονειρεμένο τσέλο της βραδιάς, μάς έκαναν να φύγουμε με την ψυχή μας γεμάτη συναίσθημα και δέος. Ο λόγος και η ερμηνεία της ταλαντούχας Μάγδας Κατσιπάνου αριστουργηματικά. Μία παράσταση ιδιαίτερης ποιότητας που κατάφερε να μας πάρει μαζί της, να μας κάνει να ονειρευτούμε, να δακρύσουμε και να γελάσουμε. Τα σκηνικά του Μάριου Βουτσινά εκλεπτυσμένα, συμβολικά, αισθητικά λιτά, υπέροχα κομψά, συμπλήρωναν και υποστήριζαν την ικανότατη Μάγδα Κατσιπάνου, που μαζί με τον πολύ ατμοσφαιρικό φωτισμό του Άκη Σαμόλη δημιουργούν μια ποιητικότατη παράσταση, βασισμένη στον λόγο. Μια παράσταση που δεν ξεχνιέται εύκολα, που σε διαπερνά, που τη νιώθεις μέσα σου μέρες αργότερα, που θέλεις να τη διηγηθείς, να τη μοιραστείς. Μια ανεκτίμητη παράσταση, που σου αφήνει έντονα τα συναισθήματα της πίκρας, της αβεβαιότητας, της προδοσίας και της δικαιοσύνης!"... Ειρήνη Αϊβαλιώτου (catisart.gr)


..."Η ερμηνεία της κυρίας Κατσιπάνου, συγκλονιστική, καθηλωτική. Μέσα από την απλότητά της καταφέρνει να αναπαραστήσει μπροστά μας ένα ζωντανό κόσμο από διαφορετικά συναισθήματα και χαρακτήρες. Μια παράσταση ιδιαίτερη, ξεχωριστή, που σε ακολουθεί ώρες μετά. Πολλά συγχαρητήρια τόσο στον Περικλή Μοσχολιδάκη, για το εξαίρετο κείμενο και την σκηνοθεσία της «Διάφανης» όσο και στην πρωταγωνίστρια Μάγδα Κατσιπάνου, που αν και η πρώτη της επαγγελματική δουλειά, μας δείχνει ότι με το μοναδικό της ταλέντο έχει να προσφέρει πάρα πολλά στο χώρο του Θεάτρου και όχι μόνο. Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την μοναδική αυτή εμπειρία που μας προσφέρατε και που δεν πρέπει κανείς να χάσει"...Λιναρίτης Γιώργος (Art Magazino)


...“Με δυο μόνο λόγια η διάφανη Αγγέλικα του Περικλή Μοσχολιδάκη, με την ειλικρίνεια των προθέσεων και των λόγων της, κάνει το δράμα μιας μαντενούτας ποπολάρας του 19ου αι. να μας αφορά σήμερα, να μας νοιάζει. Και το καταφέρνει με την υποκριτική δεινότητα της Μάγδας Κατσιπάνου, με το παιχνιδιάρικο τσέλο του Κωνσταντίνου Χίνη, ακόμη και με το εντυπωσιακό μαύρο φόρεμα του Μάριου Βουτσινά, που αφαιρείται, για να μας παραδώσει μιαν Αγγέλικα εξαγνισμένη πια από την εξομολόγηση, ντυμένη στα λευκά, που ανακουφίζει. Ανακουφίζει κι εκείνην κι εμάς μαζί!”... Γιάννης Καρνεσιώτης (Boem Radio)


..."Το κείμενο ταξιδεύει τον θεατή σε άλλη εποχή και χώρο. Η σκηνοθεσία λιτή και δωρική. Η ερμηνεία της Μάγδας Κατσιπάνου δουλεμένη, διατηρεί μέτρο και ρυθμό και παρασύρει το θεατή στην αφήγηση με μοναδικό τρόπο. Τα σκηνικά από τον Μάριο Βουτσινά εξαιρετικής αισθητικής, ενισχύουν την ατμόσφαιρα που απαιτείται συνδυάζοντας κλασικά και σύγχρονα στοιχεία με αρμονικό τρόπο. Οι φωτισμοί από τον Άκη Σαμόλη επίσης ενισχύουν τις ατμόσφαιρες και δημιουργούν συναισθηματική ένταση στα σημεία που το έργο το απαιτεί"... Βίκυ Διαμάντη (Laflink)


... “Μια καταπληκτικη παράσταση, που μπορεί να χαρακτηριστεί και ώς ένα "μάθημα", όχι μονο για την ιστορία της αλλά για την μοναδική ερμηνεία της κυρίας Μάγδας Κατσιπάνου. Το κατάμεστο θεατρο δεν ανέπνεε για 75 λεπτά! Υπεροχο το κείμενο και η σκηνοθεσία του Περικλή Μοσχολιδάκη! Ενα μεγάλο μπράβο σε ολους τους συντελεστές! Ενα μεγάλο ευχαριστωγια όσα είδαμε και νιώσαμε σε ενα τόσο υπεροχο εργο που ευχαριστήθηκε η ψυχή μας!”... Πόλλυ Μαρμαρινού (freshart24.gr)


... “Η ερμηνεία της Μάγδα Κατσιπάνου καθηλωτική. Εξαιρετικά παραστατική και εκφραστική. Ο λόγος, το ύφος, η κίνηση, το βλέμμα, όλα σε πλήρη αρμονία. Ιδιαίτερη μνεία στο καταπληκτικό κείμενο του Περικλή Μοσχολιδάκη. Ο λόγος αριστουργηματικός, σε επτανησιακό ιδίωμα σε μεταφέρει αβίαστα σε μια άλλη εποχή. Μια καταπληκτική παράσταση που σου δημιουργεί πλήθος συναισθημάτων και αναμοχλεύει άλλα τόσα”… Ειρήνη Ζαβιτσάνου (Musiccorner.gr)


...“Κείμενο με εξαιρετική γλώσσα, θαυμάσιες ισορροπίες, ιστορική ακρίβεια, χιούμορ και σπαρακτική ειλικρίνεια. Γίνεται το θεμέλιο ενός υποκριτικού ρεσιτάλ από την ηθοποιό η οποία οδηγεί με ακρίβεια τις συναισθηματικές εκρήξεις στο κορύφωμά τους ενώ αναδεικνύει ταυτόχρονα όλες τις αποχρώσεις του περίπλοκου ψυχισμού της. Σκηνοθεσία ζυγισμένη και διακριτική, χωρίς υπερβολές και εντυπωσιασμούς, βασισμένη στην ερμηνεία της ταλαντούχας ηθοποιού. Σκηνικό περιβάλλον διακριτικό, καλαίσθητο και λειτουργικό. Μια παράσταση χειροποίητη και μαγική που θα την αγαπήσετε τόσο όσο την αγάπησαν κι εκείνοι του την δημιούργησαν. Μην την χάσετε!”... Μαρία Κυριάκη (Επί Σκηνής)



* ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ


ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:

Τετάρτη, Πέμπτη στις 21:00

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 80 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Γενική είσοδος: 12 ευρώ

Μειωμένο: 10 ευρώ Φοιτητές / Μαθητές / Σπουδαστές / Κάτοχοι Κάρτας Πολυτέκνων (ΑΣΠΕ) / ΑμΕΑ / Κάτοχοι Κάρτας Ανεργίας (ΟΑΕΔ) /Συνταξιούχοι

Προπώληση Viva (http://www.viva.gr/tickets/venues/polyxoros-vault/) 10 ευρώ

Ατέλειες: 5 ευρώ

Πολυχώρος VAULT THEATRE PLUS

Μελενίκου 26, Γκάζι, Βοτανικός

Πλησιέστερος σταθμός μετρό: Κεραμεικός (8' περίπου με τα πόδια)

Πληροφορίες-κρατήσεις: 213 0356472 / 6949534889

(για τηλεφωνικές κρατήσεις 11:00 - 14:00 και 17:00 - 21:00)

Email: vaultvotanikos@gmail.com

FB Page : http://www.facebook.com/VAULTTheatreGr1

Η Ενημέρωση στην Ελλάδα και τoν Κόσμο