Featured Posts

Μας Αρεσουν

παρασκηνια

Δελτία τύπου, ανακοινώσεις, ενημέρωση για την δουλειά σου;
Στείλε μας εδώ: info@paraskinia.com η prothselida@gmail.com (όχι και στα δύο)

Γράψτε το Email σας και ενημερωθείτε πρώτοι!

2 Νοε 2017

Ντάστιν Χόφμαν: Ο νέος «θύτης της ημέρας» που ζητά «συγγνώμη» κατόπιν εορτής


Η συγγραφέας Άννα Γκράχαμ Χάντερ ξεμπροστιάζει με άρθρο της στο Hollywood Reporter τον 80χρονο ηθοποιό, ο οποίος...
φέρεται να την παρενόχλησε σεξουαλικά το 1985, όταν η ίδια ήταν 17 ετών - 




Πριν από έναν χρόνο το Vanity Fair είχε αποκαλύψει την αυταρχική συμπεριφορά του Χόφμαν προς τη Μέριλ Στριπ στη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Κράμερ εναντίον Κράμερ» το 1979

Το 2016 αν το όνομα ενός διάσημου ηθοποιού γινόταν trending topic, σήμαινε πως μάλλον πέθανε -ποιος θα ξεχάσει τους μαζικούς ολοφυρμούς στα κοινωνικά δίκτυα. Το 2017 απλώς σημαίνει πως εμπλέκεται σε κάποιο σκάνδαλο σεξουαλικής παρενόχλησης. «Θύτης της ημέρας», μέχρι τη δημοσιοποίηση κάποιας νέας κατηγορίας για κάποιον έτερο συνάδελφό του, είναι ο Ντάστιν Χόφμαν. 

Ο οσκαρικός ηθοποιός βρέθηκε στο επίκεντρο εξαιτίας των γλαφυρών στην περιγραφή αποκαλύψεων της συγγραφέα Άννα Γκράχαμ Χάντερ. Με ένα άρθρο της στο Hollywood Reporter η 49χρονη σήμερα συγγραφέας περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια την απρεπή συμπεριφορά του 80χρονου σήμερα ηθοποιού απέναντι σε μία τότε 17χρονη μαθητευόμενη βοηθό παραγωγής. 

Το περιστατικό τοποθετείται χρονικά στο 1985, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της τηλεταινίας «Ο Θάνατος του Εμποράκου» - βασισμένη στο βραβευμένο θεατρικό έργο του Άρθρου Μίλερ - με πρωταγωνιστές τον Χόφμαν και τον Τζον Μάλκοβιτς. Η Γκράχαμ μάλιστα ομολογεί στο κείμενό της που βρίθει λεπτομερειών από τη συναναστροφή της με τον Χόφμαν πως αποζητούσε την προσοχή του ηθοποιού, μέχρι που μετάνιωσε για αυτή της την επιθυμία. Δικαίως, σύμφωνα με όσα καταγγέλλει. Επισημαίνει ακόμη πως την πρώτη φορά που μίλησε για τη συμπεριφορά του Χόφμαν σε κάποιον δημοσιογράφο, αποθαρρύνθηκε εξαιτίας της προτροπής του προς τη συγγραφέα να αναζητήσει άτομα που συμμετείχαν στα γυρίσματα της ταινίας τα οποία θα επιβεβαίωναν τις αιτιάσεις της. Τελικά αποφάσισε να μοιραστεί τη δική της πικρή εμπειρία δίπλα στο χολιγουντιανό ιερό τέρας της υποκριτικής. Προφανώς περίμενε την κατάλληλη στιγμή. 


«Με θεωρείς σεξιστικό γουρούνι;»

«Την πρώτη ημέρα που βρεθήκαμε στο πλατό του γυρίσματος μου ζήτησε να του κάνω μασάζ στα πόδια. Το έκανα. Με φλέρταρε ανοιχτά, μου χούφτωσε τα οπίσθια, μιλούσε για σεξ. Ένα πρωί πήγα το πρόγευμά του στο καμαρίνι του. Με κοίταξε, χαμογέλασε και είπε: "Θα πάρω ένα σφιχτό αβγό και μία τρυφερή κλειτορίδα". Η κουστωδία του ξέσπασε σε γέλια. Έμεινα άφωνη. Λίγο αργότερα κλείστηκα στην τουαλέτα και ξέσπασα σε κλάματα», ξεκινά την λεπτομερή αφήγησή της η συγγραφέας. Ομολογεί ακόμη πως από τότε μέχρι σήμερα έχει αναπαράγει τη συγκεκριμένη ιστορία στις συζητήσεις της απειράριθμες φορές. Αρχικά παρέλειπε τη φράση με την κλειτορίδα. Όταν άρχισε να την ξεστομίζει, κάποιες φορές η φωνή της «έσπαγε». Με τον καιρό όμως έγινε ευκολότερο. Μέχρι που αποφάσισε να δημοσιοποιήσει την ιστορία της στον απόηχο του σκανδάλου Γουάινστιν που απ’ ό,τι φαίνεται κάνει πολλά στόματα να ανοίγουν μέρα με τη μέρα. 

Τις κατηγορίες της εναντίον του Χόφμαν, τον οποίο η συγγραφέας χαρακτηρίζει ως ένα αρπακτικό που επιτέθηκε σε ένα παιδί, τεκμηριώνει παρουσιάζοντας μία σειρά επιστολών προς την αδελφή της, με την οποία αλληλογραφούσε ανελλιπώς στις πέντε εβδομάδες των γυρισμάτων της ταινίας. Σε ένα από τα αποσπάσματα ο Χόφμαν φέρεται να ρωτά τη νεαρή μαθητευόμενη με στεντόρια φωνή, προκειμένου να τον ακούσουν όλοι οι παριστάμενοι, αν τον θεωρεί ένα σεξιστικό γουρούνι. Λίγες ώρες μετά τη δημοσίευση του κειμένου της Άννα Γκράχαμ Χάντερ, ήρθε η δήλωση απολογίας του Χόφμαν: «Τρέφω μεγάλο σεβασμό προς τις γυναίκες και αισθάνομαι πολύ άσχημα αν κάτι που ίσως έκανα θα μπορούσε να την φέρει σε δύσκολη θέση. Λυπάμαι. Δεν αντικατοπτρίζει τον αληθινό μου εαυτό». Πάντως, παρά την παρενόχληση που δέχτηκε από τον άνθρωπο και τις τραυματικές αναμνήσεις που τη σημάδεψαν, η συγγραφέας εξομολογείται πως ακόμη θαυμάζει τον ηθοποιό. 


«Κράμερ εναντίον Κράμερ», όπως Χόφμαν εναντίον Στριπ

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο δις βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός κατηγορείται για άσκηση βίας. Τον Μάρτιο του 2016 το περιοδικό Vanity Fair δημοσίευσε αποσπάσματα από την υπό έκδοση τότε ανεπίσημη βιογραφία «Her Again: Becoming Meryl Streep» του Μάικλ Σούλμαν, στα οποία ο Χόφμαν εμφανιζόταν να ασκεί ψυχολογική αλλά και σωματική βία στην τότε συμπρωταγωνίστριά του Μέριλ Στριπ κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Κράμερ εναντίον Κράμερ». Οι δυο τους συναντώνται μόλις για δεύτερη ημέρα στο πλατό, όταν ο Χόφμαν χαστούκισε με δύναμη την ανερχόμενη τότε συμπρωταγωνίστριά του, αφήνοντας ένα εμφανές σημάδι στο πρόσωπό της και άφωνο το συνεργείο και τους συντελεστές.

Η συνεργασία τους ήταν απολύτως επεισοδιακή, αφού, σύμφωνα με τον Σούλμαν, ο Χόφμαν φρόντιζε σε κάθε ευκαιρία και με κάθε τρόπο να μειώνει ή ακόμη και να χλευάζει την εύθραυστη συναισθηματικά Στριπ, η οποία την εν λόγω περίοδο θρηνούσε τον χαμό του συντρόφου της Τζο Καζάλ. Και μπορεί η ηθοποιός να αρνήθηκε οποιοδήποτε σχόλιο στο περσινό δημοσίευμα της αμερικανικής lifestyle βίβλου, ωστόσο παλαιότερες δηλώσεις του Χόφμαν έδωσαν υπόσταση αλήθειας στις μομφές του Σούλμαν. «Την περίοδο που γυρίζαμε το "Κράμερ εναντίον Κράμερ" χώριζα, έκανα ναρκωτικά, ήμουν χάλια», είχε ομολογήσει σε συνέντευξή του το 2012 στο Hollywood Reporter.

Η Ενημέρωση στην Ελλάδα και τoν Κόσμο