Featured Posts

παρασκηνια

Δελτία τύπου, ανακοινώσεις, ενημέρωση για την δουλειά σου;
Στείλε μας εδώ : info@paraskinia.com , prothselida@gmail.com

Μας Αρεσουν

Γράψτε το Email σας και ενημερωθείτε πρώτοι!

22 Φεβ 2017

Όταν η Πέμη Ζούνη δεν συνάντησε τον Ανγκ Λι


Η ιστορία είναι πολύ απλή. Η Πέμη Ζούνη ανακοινώνει πριν λίγους μήνες τη συνεργασία της με τον διεθνούς φήμης σκηνοθέτη Άνγκ Λι, ο οποίος...
θα την σκηνοθετούσε στον μονόλογο «...και Ιουλιέτα» του Άκη Δήμου. Εκτός από τους σινεφίλ ο κόσμος μάλλον δεν ξέρει τον Ανγκ Λι, όχι το όνομα, αλλά οι περισσότεροι δεν ξέρουν το πρόσωπο, καθώς ο Ανγκ Λι δεν είναι ο Μπραντ Πιτ. 

Όσοι αναρωτιούνται «πώς τα κατάφερε η Πέμη να την σκηνοθετήσει ο Ανγκ Λι;» η αλήθεια είναι ότι δεν ξυπνούν και κοιμούνται με την ερώτηση και έτσι το γεγονός ψιλοξεχνιέται. Άλλωστε δεν έχει ανάγκη η Πέμη Ζούνη τον Ανγκ Λι για να πάει καλά η παράσταση. Το κοινό που την παρακολουθεί και κόβει εισιτήρια μόνο εκείνη ξέρει και αυτό είναι αρκετό.


Στη συνέντευξή της στην εφημερίδα Καθημερινή στη Γιώτα Συκκά η ηθοποιός ενημερώνει την δημοσιογράφο «δούλεψαν από κοντά αλλά και εξ αποστάσεως μέσω Skype με την Ελληνίδα πρωταγωνίστρια, για την πρώτη του σκηνοθεσία στο θέατρο και στην Ελλάδα στο Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης”.

Στην ερώτησή μας στους ανθρώπους του Ιδρύματος αν είδαν τον Ανγκ Λι, πήραμε αρνητική απάντηση, αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτα. Παρόλο που το πλέον λογικό θα ήταν να τον έχουν γνωρίσει, ή να έχουν «τρακάρει» σε κάποια πρόβα. 


Ο Ανγκ Λι πριν το φότοσοπ 


Στην ίδια συνέντευξη στην εφημερίδα Καθημερινή η Πέμη Ζούνη λέει:

“Στον Λι άρεσε ο λόγος του Ακη Δήμου. Σε μία από τις οντισιόν διάβασα το “...και Ιουλιέτα” σε επίσημη αγγλική μετάφραση που του είχα στείλει. Όταν ήρθε η πρότασή του πριν από το καλοκαίρι, “θέλω να σε σκηνοθετήσω σ’ αυτό”, ήταν ένα δώρο Θεού». Στην εφημερίδα αναγράφεται δυο σειρές παρακάτω 

Μην παρασύρεστε από το γλυκό, ευγενικό χαμόγελο του Ταϊβανού σκηνοθέτη. Είναι δυσεύρετος, κλειστός, δεν εκτίθεται στα social media, αποφεύγει τις φωτογραφίες.

Έτσι το «δώρο θεού» σε συνδυασμό με το ότι ο Ανγκ Λι δεν φωτογραφίζεται οδήγησαν την εταιρεία παραγωγής που ανέλαβε την παράσταση και την ηθοποιό σε μια απλή λύση που απαντούσε στην ερώτηση «Πώς θα κάνουμε προμόσιον ΚΑΙ με τον Ανγκ Λι»;


..και Ιουλιέτα, φωτογραφία από την παράσταση..


Η απάντηση φάνηκε απλούστατη και εδώ αρχίζει το επόμενο μέρος της ιστορίας με υπότιτλο «μια ιστορία αλαζονείας». Στα μειλ μας παίρνουμε δυο φωτογραφίες με τον Ανγκ λι και την Πέμη Ζούνη που ανεβαίνουν και στο site του Ιδρύματος Κακογιάννη, όπου φιλοξενείται η παράσταση. Όλα καλά μέχρι που στο Gkoultoura ο Μανώλης Βαμβούνης γράφει, παραθέτοντας τις ανάλογες φωτογραφίες:

"Ήρθε τελικά ο Ang Lee Αθήνα να σκηνοθετήσει την Πέμη Ζούνη στον κλασσικό μονόλογο του Άκη Δήμου για μια 50χρονη Ιουλιέττα η οποία επέζησε του τέλους του σαιξπηρικού δράματος;

Ίσως να μην ήρθε, ούτε σε πρόβες, ούτε καν στην πρεμιέρα, μου λένε οι πηγές μου - αλλά ναι, συνεργάστηκε σίγουρα με κάποιο τρόπο, και δεν το λέω μόνο επειδή κυκλοφορούν στο διαδίκτυο αποδεικτήριες σέλφι των δυο τους μαζί σε γραφεία ή μπροστά σε αρχαία (οι οποίες όμως με ένα πρόχειρο google image search δημιουργείται η υπόνοια πως ίσως είναι φωτοσοπαρισμένες)."


Φυσικά γίνεται χαμός. Ο κακός χαμός. Μερικοί πολύ αδίκως κατηγορούν το Ίδρυμα Κακογιάννη, ότι διακινεί φοτοσοπαρισμένες φωτογραφίες. Το Ίδρυμα στέλνει ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ανάμεσα σε άλλα ότι φιλοξενεί εκατοντάδες παραστάσεις Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών, ότι βασική και αναντικατάστατη αρχή της λειτουργίας του Ιδρύματος, είναι να εμπιστεύεται τους έλληνες και ξένους συνεργάτες και φιλοξενούμενούς του και να μην αμφισβητεί το περιεχόμενο των προτάσεων που καταθέτουν, ότι η παράσταση με το τίτλο «… και Ιουλιέτα» με πρωταγωνίστρια την κυρία Πέμη Ζούνη, προτάθηκε από την εταιρεία παραγωγής «Art Tank», προκειμένου να φιλοξενηθεί στο Ίδρυμα. Το Ίδρυμα αξιολόγησε την πρόταση ως ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, δεδομένου ότι οι συμπράττοντες συντελεστές της συγκεκριμένης παράστασης (Ang Lee, Πέμη Ζούνη, Άκης Δήμου, Λευτέρης Παυλόπουλος, Θοδωρής Οικονόμου, κλπ.), είναι διακεκριμένοι και υψηλού κύρους καλλιτέχνες. Συνεπώς, όπως είναι εύλογο από τα προαναφερόμενα, δεν θα μπορούσε να εγερθεί αμφιβολία για τη σοβαρότητα και αξιοπιστία του όλου εγχειρήματος. Τέλος ότι το υλικό που διακίνησε στον τύπο είναι αυτό που παρέλαβε από την κυρία Ζούνη και την εταιρεία παραγωγής της εν λόγω παράστασης.

Το Ίδρυμα εκτιμά ότι η κατάσταση είναι σοβαρή και περιμένει εξηγήσεις από την εταιρεία παραγωγής και τη Πέμη Ζούνη.

Ο Ανγκ Λι μόνος χωρίς αρχαιότητες στο φόντο και την Πέμη Ζούνη

Η αλαζονεία βρίσκεται ότι ο «εγκέφαλος» που εκπόνησε το σχέδιο των φωτογραφιών δε σκέφτηκε ποτέ ότι ο άχρηστος και τεμπέλης Έλληνας δημοσιογράφος θα το καταλάβει. Ότι μπορεί να μας εξαπατήσει εύκολα, διότι παίρνουμε δελτία και τα δημοσιεύουμε χωρίς έρευνα. Μας έδωσε και ένα «μάθημα» ότι τρώμε ότι μας σερβίρουν. Αλλά ο διάβολος το έσπασε το ποδαράκι του. Γιατί κάποιος μέσα στα εκατό δελτία που παίρνει κάθε μέρα το έψαξε παραπάνω. Αλίμονο, αν χρειάζεται σε κάθε ανακοίνωση παραγωγής να κάνουμε τον ντετέκτιβ, αλλά είναι μάλλον χρήσιμο.

Το ότι δε σκέφτηκαν ούτε λεπτό ότι μπορούν να αποκαλυφθούν, αυτό είναι το «θείο δώρο» της ύβρεως. Πόσο χειρότερα μπορούσε να πάει η παράσταση χωρίς τον Ανγκ Λι δηλαδή; Και πώς μετά από τόσα χρόνια στο «κουρμπέτι», μια ηθοποιός της πρώτης σειράς εκτίθεται με αυτό τον τρόπο και εκθέτει και έναν διεθνούς φήμης σκηνοθέτη και το Ίδρυμα που την φιλοξενεί;


Από την παράσταση ...και Ιουλιέτα


Σε αναμονή της απάντησης, ενώ μένουν μόνο δυο ακόμα παραστάσεις, η Πέμη Ζούνη ετοιμάζει τις βαλίτσες της όπως είπε στην ίδια συνέντευξη στην Καθημερινή για το Λος Άντζελες για ένα νέο κύκλο στην καριέρα της.

"Στη δικτατορία της εικόνας, είναι η μεγαλύτερη δικαίωση ότι αναγνωρίζουν κάτι άλλο που τους ενδιαφέρει. Μια δικαίωση από ανθρώπους που δεν με γνωρίζουν. Θα φύγω Μάιο με Σεπτέμβριο για αρχή, έπειτα κάποια γυρίσματα θα γίνουν στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλα μέρη”, λέει.

Στην ίδια "δικτατορία της εικόνας" παγιδεύτηκε άσχημα. Κάτι που δε το είχε καμία ανάγκη.

Η Ενημέρωση στην Ελλάδα και τoν Κόσμο