Featured Posts

παρασκηνια

Δελτία τύπου, ανακοινώσεις, ενημέρωση για την δουλειά σου;
Στείλε μας εδώ : prothselida@gmail.com

Μας Αρεσουν

19 Οκτ 2016

Η φτέρενη κόρη από την Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ, στο κινηματοθέατρο ΒΙΤΣΕΝΤΣΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ


Η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ, έπειτα από 33 δράσεις και παραστάσεις στην Αθήνα και όλη τη χώρα στήνει στο... Ηράκλειο και στο κινηματοθέατρο Βιτσέντσος Κορνάρος την πρώτη της παράσταση για θεατές κάθε ηλικίας, επιλέγοντας ένα άπαικτο ελληνικό λαϊκό παραμύθι, με μεσαιωνικές καταβολές.

«Η φτέρενη κόρη» είναι μια μαγεμένη κοπέλα που από πεντάμορφη κατάντησε πουλί, αποδεχόμενη στωικά τη μοίρα της. 

Με δύναμη ψυχής και καρτερία θα υπομείνει το «γραφτό» της, 

θα αντιμετωπίσει την αποκρουστική όψη της αλλά κυρίως τον εμπαιγμό και τα γέλια που αυτή προκαλεί στον κόσμο που δεν έμαθε να αποδέχεται το άλλο, το διαφορετικό∙ αυτό που δεν είναι. Η κόρη μετά από πολλές περιπέτειες θα εξασφαλίσει το θρόνο στο βασιλόπουλο που την αγάπησε σφόδρα, ξαναβρίσκοντας συνάμα τη χαμένη ομορφιά της.


Το παραμύθι

Στα πολύ παλιά τα χρόνια, τότε που οι δράκοι ζούσαν σε απλησίαστους πύργους και οι βασιλιάδες διαφέντευαν τον κόσμο από ταπεινά σπίτια, ένα νεαρό βασιλόπουλο ρίχνει τη σαΐτα του για να παντρευτεί∙ υπακούοντας έτσι στις προσταγές του γέρου πατέρα του, μα δοκιμάζοντας, την ίδια ώρα, την τύχη του.

Η σαΐτα θα καρφωθεί μακριά σε έναν θεόρατο πύργο που μέσα του ζει φυλακισμένη μια κόρη εκπάγλου καλλονής∙ παιδί μιας τρομερής οικογένειας δρακόντων. Οι νέοι θα σμίξουν και γρήγορα θα αγαπηθούν ενώ δεν θα αργήσουν να αποφασίσουν να φύγουν πέρα, στη γενέθλια καστροπολιτεία του βασιλόπουλου. Όμως, οι δράκοι θα τους κυνηγήσουν επιστρατεύοντας διάφορα μαγικά τεχνάσματα. Ακόμα κι όταν καταφέρνουν να τους νικήσουν και να απομακρυνθούν, η λύπη και η ντροπή θα τους καταδιώκουν μιας και η κόρη έλαβε τη σκληρή κατάρα της μάνας της: «από τη μέση και πάνω να γίνει πουλί!». Ο κόσμος θα τους κοροϊδεύει και θα γελά στη θέα της νέας ώσπου τα μάγια να λυθούν και ο βασιλέας να τους πάρει μαζί του στο παλάτι, αναγνωρίζοντας την καλοσύνη της Φτέρενης Κόρης και την ομορφιά που σκορπίζει το σπάνιο παράδειγμά της. Αυτό της υπομονής, της καλοσύνης, της δικαιοσύνης και της αποδοχής του «άλλου», ακριβώς, όπως είναι.


Η παράσταση

Μια παράσταση που συγκεντρώνει ισόποσα και πλήρως εναρμονισμένα τις παραστατικές τέχνες: το θέατρο και το χορό (κλασικό και σύγχρονο), τη χρήση της κινηματογραφικής προβολής, τη μουσική με λαϊκά τοξωτά όργανα της Γηραιάς Ηπείρου (κρητική λύρα, σουηδική νικελάρπα, νορβηγικό βιολί), αλλά και την εικαστική τέχνη του οριγκάμι από την Άπω Ανατολή που δημιουργείται μπροστά στους θεατές, μετουσιώνοντας μορφές και στοιχεία του μύθου σε έναν ισχυρό διαπολιτισμικό διάλογο του χθες με το σήμερα. 

Η φωνή του λαϊκού αφηγητή, αποδίδει πολυφωνικά το κείμενο ενώ παράλληλα συντονίζεται με το σώμα και τα εκφραστικά μέσα της μοναδικής ερμηνεύτριας που αντανακλά με αφαιρετικό τρόπο τα συναισθήματα που δοκιμάζει κάθε τόσο η κεντρική ηρωίδα της παραμυθιακής αφήγησης. Μια σύγχρονη σκηνική ανάγνωση ενός παλαιού παραμυθιού από τη λαϊκή προφορική μας παράδοση που ενέχει το θέμα της ετερότητας και αντιμετωπίζει εν τη γενέσει του το μέγα ζήτημα της ψυχολογικής κακοποίησης του ατόμου λόγω εξωτερικής εμφάνισης (σ.σ.: είδος bullying) και το θρίαμβο του καλού και του δίκαιου με την αποδοχή (και την επιβολή) της διαφορετικότητας. 


Συντελεστές

Θεατρική προσαρμογή – αφήγηση - σκηνοθεσία: Δημήτρης Φοινίτσης

Ερμηνεία – χορογραφία: Μικαέλα Κεφαλογιάννη

Μουσική: TOKSO Quartet / Κέλυ Θωμά – Sigrun Eng – Eleonore Billy – Anne Hytta

Κοστούμι: Diana Ender

Σκίτσα – κατασκευές: Άννα Χατζηδάκη 

Ηχογράφηση: Βαγγέλης Ζαχαράκης

Βίντεο: Μαρία Χατζημηνά 

Σχεδιασμός έντυπου υλικού: Δημήτρης Παναγιωτάκης

Φωτογραφίες: Χρήστος Τσουμπλέκας


ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ στις 5 το απόγευμα 

στο κινηματοθέατρο ΒΙΤΣΕΝΤΣΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ – Αίθουσα Α’ (Μαλικούτη 18-20 – κέντρο)

Έναρξη παραστάσεων: Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Διάρκεια παράστασης: 75 λεπτά

Γενική είσοδος: 6 ευρώ

www.protasi.org 


ΟΜΑΔΑ προΤΑΣΗ

Η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ συγκροτήθηκε το φθινόπωρο του 2005 από επαγγελματίες του θεάτρου. Έχει έδρα της την Αθήνα. Όραμα της να «προτείνει» το νέο, το δημιουργικά ουσιώδες, το διαφορετικό, το «άλλο» στην τέχνη του θεάτρου και των λοιπών παραστατικών τεχνών μέσω ενός γόνιμου διαλόγου της τέχνης και του ανθρώπου, σχηματίζοντας συνάμα μια «τάση» στην έκφραση∙ ριζοσπαστική, ελεύθερη, αναγνωρίσιμη στο ευρύ κοινό την οποία και επιθυμεί σταδιακά να διαμορφώσει, κατά τη διάρκεια της πορείας της στην καλλιτεχνική σκηνή της χώρας αλλά και πέρα από αυτήν. 

Ο μινιμαλισμός και η αφαίρεση είναι τα κυριότερα ρεύματα που τροφοδοτούν καλλιτεχνικά το σχήμα. Τα κλασσικά έργα αλλά και η νέα γραφή, τα καινούργια -ιδιαίτερης τεχνοτροπίας- κείμενα αποτελούν τις πρώτες ύλες για έμπνευση και δημιουργία σε χώρους, κυρίως, μη θεατρικούς. Η ανατρεπτική «ιδέα» προσδιορίζει πρώτιστα το σκηνικό ύφος και την γενικότερη αισθητική της. Η ομάδα δεν χρηματοδοτείται από κανέναν κρατικό ή ιδιωτικό φορέα. «Αυτοχρηματοδοτείται», ωστόσο, από την ανεξάντλητη δεξαμενή της φαντασίας και τη ζωογόνα ανάγκη για πειραματισμό και καλλιτεχνική έκφραση.



Παραστάσεις και Δράσεις της Ομάδας προΤΑΣΗ : 

• «Πολυέλαιος δια χειρός Καβάφη» - Θέατρο Τόπος Αλλού, «1ο Φεστιβάλ Νέων Θεατρίνων» (Αθήνα) 

• «Στη δίψα σου!» της Δ. Σ. Πόρτογλου - Booze Cooperativa (Αθήνα) / Μικρό Θέατρο (Θεσσαλονίκη) Πρώτη Παρουσίαση 

• «Κάσσυ» του Ανδρέα Φλουράκη – Τραπεζαρία Ξενώνα Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών, «Συνάντηση Νέων Δημιουργών» της ΧΙΙΙ Διεθνούς Συνάντησης Αρχαίου Δράματος 2007 (Δελφοί) Πρώτη Παρουσίαση 

• «Η σιωπή στο στόμα» της Κ. Φ. Ντάγκινη – Χώρος Τέχνης Ασωμάτων (Αθήνα) / Μικρό Θέατρο (Θεσσαλονίκη) Πρώτη Παρουσίαση 

• «Balance» της Νάνσυ Σπετσιώτη – Πύργος Μπαζαίου, «9ο Φεστιβάλ Νάξου» 

• «Τζούλια» του Γιόχαν Άουγκουστ Στρίντμπεργκ – Nixon, Screening Room (Αθήνα) 

• «Φιλοκτήτης» του Γιάννη Ρίτσου – Θέατρο Έναστρον, Φεστιβάλ Μονολόγων από την Τέταρτη Διάσταση (Αθήνα) / Θέατρο Θεμέλιο (Αθήνα, β΄ περίοδος) Πρώτη Παρουσίαση 

• «Πραγματικότητα» της Κλαίρης Λιονάκη – Εθνικό Θέατρο, Αναγνώσεις 2010 – Αίθουσα Εκδηλώσεων Κτηρίου Τσίλλερ (Αθήνα) Πρώτη Πανελλήνια Παρουσίαση 

• «Οι πληγές του ανέμου» του Χουάν Κάρλος Ρούμπιο – Συνεργείο (Αθήνα) Πρώτη Πανελλήνια Παρουσίαση 

• «Dominatrix» της Μ. Ρ. Αναστασάκη – γκαρσονιέρα, Πεδίον του Άρεως / γκαρσονιέρα, Κυψέλη (Αθήνα) Πρώτη Παρουσίαση 

• «ταξιθέτρια(SOLO)» βασισμένο σε μέρος του μυθιστορήματος La Maschera της Έλενας Σοπράνο – Αίθουσα Εκδηλώσεων Ροδιακής Έπαυλης (Ρόδος, α΄ και β΄ περίοδος) / Πρώην Εβραϊκή Συναγωγή (Κως) / Μέγαρον Μακέδου (Αθήνα) Πρώτη Παρουσίαση

• «Πασχαλινά Διηγήματα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη - Ναΐσκος Αγίου Ελισσαίου (Αθήνα)

• «Χριστουγεννιάτικα Διηγήματα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη - Κατάλυμα της «Γλώσσας» της Ισπανίας (Ρόδος)

• «Οι πιο δυνατοί» του Γιόχαν Άουγκουστ Στρίντμπεργκ – Philipp champagne bar (Αθήνα) / Τεχνουργείο art cafe (Ρόδος) 


• «ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ή Τοπίο Γυναίκας στο Ύψος της Νύχτας» του Άκη Δήμου – Καλλιτεχνικός Σταθμός Ρόδου Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών / Θέατρο Πολυχώρος Σφαγείο (Κως) / Κήπος Πύργου Μπελλένη (Λέρος) / Τεχνοχώρος (Σητεία) / Πρώην Χαμάμ - Θόλος (Ρέθυμνο) / Πύλη Αγίου Γεωργίου – Λαζαρέτο (Ηράκλειο) / Αίθουσα Τέχνης, Δημοτική Πινακοθήκη Κέρκυρας

• «Πασχαλινά Διηγήματα Ελλήνων Συγγραφέων» των Δημήτρη Καμπούρογλου, Ανδρέα Καρκαβίτσα, Κώστα Κρυστάλλη, Στρατή Μυριβήλη – Αναπαυτήριο Πικιώνη Λόφου Μουσών (Αθήνα)

• «Soterrani (Υπόγειο)» του Ζουζέπ Μαρία Μπενέτ ι Ζουρνέτ - Φουαγιέ Altera Pars, «Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Θεάτρου» (Αθήνα) Πρώτη Πανελλήνια Παρουσίαση 

• «Nora» του Henrik Ibsen – Πολυχώρος CAMP!, «Φεστιβάλ Page_31» (Αθήνα) 

• «Χίλιες και μία Νύχτες» αραβικά παραμύθια - Νέα Δημοτικά Λουτρά Yeni Hammam (Ρόδος) Πρώτη Παρουσίαση

• «Η Σονάτα του Σεληνόφωτος» του Γιάννη Ρίτσου – Τρούλος, Πηγές Καλλιθέας (Ρόδος)

• «Οδύνη του Έρωτα» σε ποίηση Ράινερ Μαρία Ρίλκε (Duineser Elegien) – Αμφιθέατρο, Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη (Αθήνα) / Φουαγιέ, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης / Αίθουσα Εκδηλώσεων, Αναγνωστική Εταιρία Κέρκυρας

• «Λαμπριάτικος Ψάλτης» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη – ξωκλήσι των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης & Αγίων Αναργύρων (Σητεία) / Μουσείο Χριστιανικής Τέχνης «Αγία Αικατερίνη Σιναϊτών» (Ηράκλειο)

• «Πασχαλινά Διηγήματα Ξένων Συγγραφέων» των Ruben Dario, Anatol France, Corando Albaro, Ernest Hemingway – Αγγλικανική Εκκλησία Αγίου Παύλου (Αθήνα)

• «Ράδιο Βαγδάτη» ολονύκτιο ακρόαμα παραμυθιών της Χαλιμάς – Σπίτι του Θεάτρου της Σητείας 

• «Λεονώρα» του Γκότφριντ Άουγκουστ Μπύργκερ – Αίθουσα Μελίνα Μερκούρη Πολύκεντρου Δήμου Σητείας, «Κορνάρεια 2013» / Κάστρο Μονολίθου (Ρόδος) / Δημοτικός Ανθόκηπος «Ήχος & Φως», 7ο Μεσαιωνικό Φεστιβάλ Ρόδου / Δημοτικό Κηποθέατρο Μάνος Χατζιδάκις, «Ηράκλειο – Καλοκαίρι 2013» / Θέατρο Altera Pars, «7ο Φεστιβάλ Νύχτες Nova Pars» (Αθήνα) / Ιόνιος Βουλή, 4ο SEVEN FESTIVAL (Κέρκυρα) / Περιστύλιο Αγίου Γεωργίου (Ναύπλιο) Πρώτη Πανελλήνια Παρουσίαση

• «Tro(i)ktika» εμπνευσμένο από το θεατρικό έργο Happy Days του Σάμιουελ Μπέκετ – Δημοτικό Θέατρο Ρόδου

• «Κορφιάτικες Ιστορίες (3)» του Κωνσταντίνου Θεοτόκη – Πολύτεχνο (Κέρκυρα) / Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας / Θεατρικό Εργαστήρι Πρέβεζας, Κάστρο Αγίου Ανδρέα / Αίθουσα Εκδηλώσεων «Εύη Λάσκαρι» Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Κέρκυρας (με παράλληλη διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα)

• «ΕΓΚΑΤΑλελειμμένοι» του Δημήτρη Φοινίτση – Αποθήκη Εκδόσεων Αιγόκερως (Αθήνα) Πρώτη Παρουσίαση

• «opus IV – Ο ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ» του Γιόχαν Άουγκουστ Στρίντμπεργκ – Στούντιο Όξω Νου (Χανιά) / Θέατρο Κρήτης (Ηράκλειο) / The Garage (Ρέθυμνο) / Τεχνοχώρος (Σητεία)

• «Στη θέα των λέξεων: Ηράκλειο» των Γαλάτειας Καζαντζάκη, Ηλία Βενέζη, Λιλής Ζωγράφου, Γιώργη Γιατρομανωλάκη / Φεστιβάλ «Αθέατη Πόλη» 2015 – Προμαχώνας Μαρτινέγκο, Τάφος Καζαντζάκη (Ηράκλειο Κρήτης)

• «Στην τάξη της κυρίας Μαργαρίτας» εμπνευσμένο από το θεατρικό έργο Apareceu a Margarida του Ρομπέρτο Ατάυντε – 14ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Δημήτρης Πικιώνης» / Παλαιά Τάξη, Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης (Αθήνα) / εικαστική εγκατάσταση «Λοξή Τάξη», πρώην θερινό Θέατρο Αλίκη (Αθήνα)

• «Η Ωραία Αθοκουτάλα» κρητικό λαϊκό παραμύθι σε καταγραφή Γιώργη Γρ. Σταματάκη – Θέατρο Κρήτης (Ηράκλειο), Το Πλουμί (Αρχάνες), Σπίτι του Θεάτρου της Σητείας, The Garage (Ρέθυμνο), Χαρουπόμυλος Πανόρμου (ν. Ρεθύμνης), Παραδοσιακό Ρακοκάζανο «Η Χαρουπιά» (Πρινιάς Μαλεβιζίου – ν. Ηρακλείου), Δημοτικό Θέατρο Ρόδου, Αμφιθέατρο 3ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου, Θεατρικός Σταθμός Ηρακλείου, Χώρος Τέχνης Ασωμάτων (Αθήνα), Πέτρινο Θέατρο Σαρακήνικου (Γαύδος) Πρώτη Παρουσίαση

• «Εις το φως της ημέρας» του Κ. Π. Καβάφη – Χαμηλή Πλατεία Πύλης Βιτούρι (Ηράκλειο), Κάστρο Άρτας


Σύντομα βιογραφικά βασικών συντελεστών:


Μικαέλα Κεφαλογιάννη 

Γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης. Αποφοίτησε από τη Βασιλική Ακαδημία Χορού του Λονδίνου με πτυχίο (Bachelor) στην τέχνη και διδασκαλία του Μπαλέτου και κατέχει τον τίτλο Licentiate of the Royal Academy of Dance - Διπλωματούχος της Βασιλικής Ακαδημίας Χορού. Επίσης, αποφοίτησε από την Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης «Μέλισσα» της Έλντας Πανοπούλου. Τη θεατρική περίοδο 2015-16 πρωταγωνίστησε στην παράσταση «Το Κουκλόσπιτο» του Ίψεν (Νόρα) που ανέβηκε από την Κεντρική Σκηνή του ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης σε σκηνοθεσία Δημήτρη Φοινίτση. Συνεργάζεται ως χορογράφος, ηθοποιός και χορεύτρια με την Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ και τον Δημήτρη Φοινίτση, την ομάδα Norforsale Open Αrt Community και έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με την Πράξη Τέχνης Ίμερος του Γιωργή Τσαμπουράκη και Στέλιου Νερολαδάκη, τον Αντώνη Διαμαντή και το Όμμα Στούντιο, την ομάδα Thearto της Νατάσας Παπαμιχαήλ, την ομάδα χορού X-Art της Κατερίνας Ανδριοπούλου, με το σύλλογο της Βασιλικής Ακαδημίας Χορού στην Ελλάδα, με την παιδική σκηνή της Αιμιλίας Υψηλάντη, τον Κώστα Πρέκα, την καλλιτεχνική ομάδα Eather, το Rainbow Theater του Maki Marseilles, τη Μαρία Φιλίππου, την Έλντα Πανοπούλου, τον Κώστα Δράκο, το χορόδραμα της Ε. Μακρή, το Λύκειο Ελληνίδων Ηρακλείου Κρήτης στο ιερό δράμα «Μινωική Τελετουργία», το Δικηγορικό Σύλλογο Ηρακλείου κ.α. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια χορού και θεάτρου στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχει βραβευτεί με υποτροφία σε διεθνές σεμινάριο της Βασιλικής Ακαδημίας Χορού του Λονδίνου (Αθήνα, 1995). Από το 2013 προπονείται στις κινέζικες παραδοσιακές πολεμικές τέχνες: Κουνγκ-φου, Tang Lang Kung Fu και Yang's Taiji Quan (Shifu: Ιωάννης Σφακιανάκης). Διδάσκει σύγχρονο χορό, αυτοσχεδιασμό, θεατρική κίνηση και κλασικό μπαλέτο σε παιδιά και ενήλικες.




TOKSO Quartet 

To μουσικό σχήμα TOKSO δημιουργήθηκε και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Νορβηγία το καλοκαίρι του 2008. Το κουαρτέτο αποτελείται από τέσσερις νέες μουσικούς και συνθέτιδες, την Anne Hytta (hardanger fiddle) από τη Νορβηγία, την Eléonore Billy (nyckelharpa) από τη Γαλλία, την Κέλυ Θωμά (λύρα) από την Ελλάδα και την Sigrun Eng (τσέλο) επίσης από τη Νορβηγία. Το ρεπερτόριο τους αποτελείται αποκλειστικά από δικές τους συνθέσεις τις οποίες ερμηνεύουν με δεξιοτεχνία και μουσικότητα, δίνοντας έμφαση στη φρεσκάδα της νέας δημιουργίας και στην ελευθερία της καινοτομίας. Κάνουν εκτενή χρήση του αυτοσχεδιασμού καθώς και ποικίλων τεχνικών εμπνευσμένες από τις διάφορες μουσικές παραδόσεις από τις οποίες προέρχονται. Το νορβηγικό hardanger fiddle, το τσέλο, η σουηδική nyckelharpa και η κρητική λύρα είναι όλα όργανα που παίζονται με δοξάρι, και ποτέ ως τώρα δεν έχουν βρεθεί μαζί στην ίδια ορχήστρα ούτε μοιράζονται κοινό ρεπερτόριο. Ωστόσο, στο TOKSO Quartet, χάρη στις προσωπικότητες των μουσικών που το απαρτίζουν, με την ανοιχτή τους προσέγγιση σε νέες ιδέες, τα όργανα αυτά συνδυάζονται με έναν ιδιαίτερα αρμονικό τρόπο με αποτέλεσμα ένα συνολικό ήχο αξιοσημείωτης συνοχής που αμέσως εντυπωσιάζει τον ακροατή με την ωριμότητα και το βάθος του. Το TOKSO έχει δώσει συναυλίες στη Νορβηγία, τη Δανία, τη Γαλλία και την Ελλάδα.




Δημήτρης Φοινίτσης

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο της Κρήτης σε μικρασιατική οικογένεια. Σπούδασε στο μεταπτυχιακό τμήμα Δημιουργικής Γραφής της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (διπλωματική εργασία στο Θεατρικό Έργο), στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών – Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (κατεύθυνση Θεατρολογίας με διπλωματική εργασία στη Σκηνοθεσία), στο Scuola di Lettere e Filosofia - Universita degli Studi di Genova, στη Δραματική Σχολή Αθηνών, στην Ανωτέρα Σχολή Δραματικής Τέχνης «Θεμέλιο» και στη Σχολή Δημοσιογραφίας «ΑΝΤ1». Έχει γράψει θεατρικά έργα, μονολόγους, διηγήματα και παραμύθια. Εργάστηκε επί σειρά ετών στον έντυπο και τον ηλεκτρονικό Τύπο της Αθήνας και της περιφέρειας ως πολιτιστικός συντάκτης, εκφωνητής ειδήσεων και ραδιοφωνικός παραγωγός. Μετά από συνεργασίες στις κρατικές σκηνές και το ελεύθερο θέατρο εγκατέλειψε το επάγγελμα του ηθοποιού για να στραφεί –καλλιτεχνικά- στη σκηνοθεσία. Δημιουργός και σκηνοθέτης της «Ομάδας Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ» (www.protasi.org), έχει ανεβάσει κλασσικά και σύγχρονα έργα σε, κυρίως, μη θεατρικούς χώρους. Μεταξύ άλλων έχει καταπιαστεί με κείμενα των Γιόχαν Άουγκουστ Στρίντμπεργκ («Δεσποινίς Τζούλια», «Η πιο δυνατή», «Ο Πελεκάνος»), Γιάννη Ρίτσου («Φιλοκτήτης», «Η Σονάτα του Σεληνόφωτος»), Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη (πασχαλινά και χριστουγεννιάτικα διηγήματα), Έλενα Σοπράνο («Η Ταξιθέτρια»), Χουάν Κάρλος Ρούμπιο («Οι πληγές του ανέμου»), Μαρία Μπενέτ Ι Ζουρνέτ («Υπόγειο»), Άκη Δήμου («Ανδρομάχη ή Τοπίο Γυναίκας στο Ύψος της Νύχτας»), Ανδρέα Φλουράκη («Κάσσυ»), Κλαίρης Λιονάκη («Πραγματικότητα»), Ράινερ Μαρία Ρίλκε («Ελεγείες του Ντουίνο»), Γκότφριντ Άουγκουστ Μπύργκερ («Λεονώρα»), Κωνσταντίνου Θεοτόκη («Κορφιάτικες Ιστορίες»), Γιώργη Γρ. Σταματάκη («Η Ωραία Αθοκουτάλα»). Εκτός ομάδας ανέλαβε τη σκηνοθετική επιμέλεια των θεατρικών έργων «Balance» στις Αναγνώσεις του Εθνικού Θεάτρου, «Μήδεια show» στο Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας του Ι.Τ.Ι. στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, την επετειακή συναυλία της Φιλαρμονικής Εταιρείας Μάντζαρος «Μάνος Χατζιδάκις: 20 χρόνια μετά…» στο ανοιχτό θέατρο του Μον Ρεπό της Κέρκυρας και την απόδοση - διασκευή - σκηνοθεσία του θεατρικού έργου «Το Kουκλόσπιτο» του Χένρικ Ίψεν στην Κεντρική Σκηνή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης. Τα τελευταία χρόνια διδάσκει το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής σε δημόσια σχολεία στη Ρόδο, την Κέρκυρα και την Κρήτη, ενώ παράλληλα διοργανώνει εργαστήρια θεατρικής γραφής στα μέρη που εργάζεται. Από τις Εκδόσεις Αιγόκερως κυκλοφορούν η πρώτη τετραλογία θεατρικών έργων του με γενικό τίτλο «Dominatrix», ένα δίπτυχο έργων docudrama με γενικό τίτλο «ΕΓΚΑΤΑλελειμμένοι» και μια τριλογία αρχαιόθεμων έργων με γενικό τίτλο «BELLEΛΕΝ». Το τελευταίο έργο του «BELLEΛΕΝ – Η (αιώνια) τραγωδία της Ελένης», σε παραγωγή του Χοροθεάτρου Λυδία Λίθος, περιοδεύει στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε σκηνοθεσία του ίδιου

Η Ενημέρωση στην Ελλάδα και τoν Κόσμο